covah Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet når denne kanalen kommer på lufta? Skal visst være en vidreføring av TV4's Science Fiction kanal. Denne artikkelen er fra september. http://www.tv2.no/omtv2/article2187681.ece Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Når kanalen kommer på luften avhenger av distribusjon av kanalen, og TV 2 går nå inn i samtaler med ulike distributører. - Vi er klare til å komme på skjermen om en måned eller to, såfremt vi får distribusjon, sier Andresen. Sånn mer enn det er vel bare å kontakte TV2. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dette høres gøy ut, håper de kommer til å sende Doctor who Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Det er bare å slå opp på sendeskjemaet til svensk TV4, så ser du hva som kommer til å bli sendt. Og ja, de sender Doctor Who. Har sendt mail til Tv2, men ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ring de på 02255. Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Oooh... og så fint bilde av G'Kar! TV2 klarte faktisk å få frem favorittkarakteren fra favorittserien min i artikkelen Edit: Må vel få med, RIP Andreas Katsulas da Endret 24. november 2008 av Stainawarjar Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Håper det ikke er en sånn kanal man må betale ekstra for, håper hvertfall Altibox får den. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) jeg fant litt informasjon fra tv2 problemet her er at man ikke kan se favorittserien sin når den sendes uten at den må taes opp. et annet problem her er at man ikke kommer inn i serien fra begynnelsen når man får tilgang tv2 sendte for en del år siden 2 serier fra startreek. den ene var "the next generation" . den andre klarer jeg ikke å huske for øyeblikket. den ble heller ikke avslutt og jeg hadde lyst til å se fortsettelsen nå ser jeg også at de kun skal gå på sumo. det andre negative er at startrek går på et dårlige tidspunkt for meg og uten reprise ( nå for jeg for gjennom oversikten) det virker heller ikke som om det er noen forseelse av startrek voyger som ikke ble avsluttet for en del år siden da den gikk på vanlig tv2 spørsmålet er om hvor mange av Scifi fansen som er villig til å betale for sumo. Endret 2. mai 2009 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå