BearThor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Heisann. Jeg har en Dell 22" widescreen på min pc kobla til et 8800GT 1024mb grafikk kort. Så tenkte jeg at mens min bror er bortreist så kunne jeg låne hans LG 19" LCD skjerm. Hans skjerm har derimot ikke DVI på begge ender, bare på den ene enden som går i skjermen. Han har derimot en VGA -> DVI adapter som fungerer helt fint på hans maskin. Så når jeg tar hans skjerm opp til min PC og kobler den til i min andre ledige DVI slot, så skjer det fint lite. Skjermen hans er bare helt svart og gir meg ingen signal. Jeg har jo brukt to skjermer før på jobben og vet hvordan jeg skal sette innstillingene, men dette fungerer ikke her for en eller annen grunn. Så jeg prøver å kjøre min bror sin skjerm alene på min PC, og da funker det. Jeg prøver å koble til den andre skjermen men neida, ingen reaksjon. Har prøvd skjermen på begge DVI koblinger så vet at begge DVI'ene på skjermkortet fungerer. Noen som kan hjelpe meg ? Er litt lost. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) En 22" har større oppløsning en enn en 19", og en skjerm kan være sort hvis den får et signal den ikke klarer. Så sett ned oppløsningen og prøv igjen. Ellers er det innstillinger på skjermkortmenyen for å velge forskjellig oppløsning på hver skjerm. Endret 23. november 2008 av hårek Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Har prøvd.. hjelper ikek :/ Lenke til kommentar
brg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du har selfølgelig husket å krysse for å utvide skjermen til skjerm 2 i skjerm innstillingene. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Selvfølgelig Oppløsningen på 19" er på 1024 nå, så burde jo funke Dritt skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå