Gå til innhold

Kremting og smatting

Shipwreck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går satt jeg på bussen. Ved siden av meg, på vindusplassen, satt en gammel dame. Plutselig stappet hun noe inn i munnen, og hva skjedde? *Bambambambam* (Trommeslag) Jo, hun begynte selvsagt å smatte. Hyggelig. Da hun skulle ut, og jeg måtte reise meg, er jeg sikker på at hun passet på å smatte ekstra mye, for da hørte jeg noen heftige smattelyder som burde vært sensurert. Festlig.

Føler med deg, -B. Stønning er fæle greier. Har merket at det er mest mannfolk som bedriver denne "sporten." Når det gjelder overdreven bruk av pusting gjelder dette for begge kjønn. (Ha ha, høres ut som om jeg skriver forskningsrapport. Kanskje jeg kan ta doktorgraden i smatting?)

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Jeg satt på biblioteket her om dagen, og leste en bok. Var helt i min egen, lille verden og storkoste meg. Helt til ei jævla kjerring kom og ødela alt. Satt seg på bordet ved siden av meg og slafset og smattet på en tyggis eller noe. GRAHH! Ble meget voldelig i mitt stille sinn.

Gud, det er så irriterende med folk som slafser, smatter og puster tungt alt i ett. Der har man hele pakken, liksom. Og har dere sett på noen når de spiser? De får slike rare grimaser. Det er helt merkelig å se på. O.O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg satt på biblioteket her om dagen, og leste en bok. Var helt i min egen, lille verden og storkoste meg. Helt til ei jævla kjerring kom og ødela alt. Satt seg på bordet ved siden av meg og slafset og smattet på en tyggis eller noe. GRAHH! Ble meget voldelig i mitt stille sinn.

Gud, det er så irriterende med folk som slafser, smatter og puster tungt alt i ett. Der har man hele pakken, liksom. Og har dere sett på noen når de spiser? De får slike rare grimaser. Det er helt merkelig å se på. O.O

Er sykt irriterende. En gang satt jeg i bilen sammen med pappa og samboeren hans når vi ventet på en ferge, og hun smatta og slafa noe helt forjævlig med en tyggis, og pusta og peste. Var selvfølgelig helt stille i bilen, og om jeg husker rett var iPoden dau også. Fikk lyst til å ta et tau og kvele henne inntil bilsetet.

Lenke til kommentar

Stakkars deg. Tyggis skal tygges med måte. Tygger det ofte selv, men smatter aldri. Hva er vitsen med smatting? Smatting burde kun være lov ved vinsmaking.

Folk som stønner mye når de spiser er veldig plagsomt, og lager gryntelyder (som min mormor når hun spiser) er sykt irriterende!

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Nei, pusting skal være lydsløst, men mindre du lider av astma, og er på vei til å få et astmaanfall. Da kan det jo være at du peser litt. Har en lærer som puster hardt gjennom nesen. Ikke særlig behagelig å høre på. Hun har ikke astma en gang, så ser ikke helt vitsen med det. Kanskje hun har dårlig kondis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...