Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg har en merkelig fobi mot kremting og smatting. Det er nesten så det går frysninger gjennom meg når jeg hører det. :!: Det høres sikkert helt sykt ut! Uansett kjenner jeg faktisk flere med dette problemet, så jeg er visst ikke den eneste. Jeg har en lærer som smatter mye når han snakker. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt noe særlig på det, bare merket at det var noe, da to av mine medelever kom bort til meg og sa: - Du? Har du merket at han smatter? Vi fikk latterkrampe alle mann. Denne episoden har utviklet seg til en egen internhumor, og det endte opp med at vi laget en artikkel om smatting på Ikkepedia.org Nå har flere der inne på forumet på Ikkepedia vært inne og lagt til sine bidrag til artikkelen, så det finnes flere "smatteengasjerte" her til lands. Noen andre med smatte- eller kremtefobi? Fyr løs. Endret 23. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Smatting er dritekkelt. Noe av det jeg hater mest i hele verden, faktisk. Har en roomie som spiser så fort at han blir andpusten. Det er også litt ekkelt. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Huff og huff. Føler virkelig med deg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Smatting er dritekkelt. Noe av det jeg hater mest i hele verden, faktisk. Har en roomie som spiser så fort at han blir andpusten. Det er også litt ekkelt. Du har ikke mye å stri med om smatting er det du hater mest i hele verden. For å si det slik så er det mye jeg hater mye mere en smatting. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Huff og huff. Føler virkelig med deg. Hater smatting! må være noe av det verste jeg veit! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vet om en som blir andpusten av og drikke brus o.l OGså slurper han så det høres slik ut: Sluuuuurp aaaaaah åå eeeeeeeeeee aa sluuuuuuuuuuurp aaaah øøøøøøh eh eh eh sluuuurp. Samme fyr eter som en jævel, smatter drit sent. Smaaaaaaat 5 sec pause smaaaaaaat 5sec pause smat smat *masse ekle smattelyder* 5sec pause. Hele tiden, hater og ete hos han. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ha ha. Jeg sitter her og ler. Men skjønner godt at du irriterer deg. Det gjør jo jeg også. Vi har en lærer som puster ganske kraftig gjennom nesen, stort sett hele tiden. Den nesen hennes får kjørt seg, kan man si. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå lo jeg godt, jeg bruker å slurpe te f.eks. Da smaker den ekstra godt. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ja, men det er i grunnen OK, så lenge du ikke peser, kremter eller smatter samtidig. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Den eneste slurpelyden jeg synes er ekkel er den maskina som suger ut siste rest av innvollene på et kyllingslakteri, det er ekkelt og spesielt etter å ha sett maskina i aksjon. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Glemte og skrive at leppene henger seg alltid fast i flasken på en måte. Så du hører alltid tysub liksom. Hlet elendig og forklare, men irriterende er det iallefall. Fyren eier jo ikek manerer. Det er btw litt morsomt når han blir sur på meg når jeg trommer med fingrene, oh the irony. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Tromming med fingrene kan ikke sammenlignes med smatting, kremting og pesing. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ha ha! Jeg ler så jeg nesten faller av stolen Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Føler med dere som lider av folk som drikker så de blir andpustne og at de fullføres med den tsyupp! lyden på slutten. Gremmes av hvor utrolig dårlig oppdragelse noen folk har, og det kommenterer jeg føler meg som morra mi, men når folk trommer med fingrene, rister med beina, smatter, slafser, er ufyselige og enda mer så gremmes jeg og blir kvalm Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Joda, men smatting, kremting, og intens pusting er likevel verre en tromming med fingrene, selv om tromming med fingrene går under kategorien "Uakseptabel adferd mens man spiser." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vet om en som blir andpusten av og drikke brus o.lOGså slurper han så det høres slik ut: Sluuuuurp aaaaaah åå eeeeeeeeeee aa sluuuuuuuuuuurp aaaah øøøøøøh eh eh eh sluuuurp. Samme fyr eter som en jævel, smatter drit sent. Smaaaaaaat 5 sec pause smaaaaaaat 5sec pause smat smat *masse ekle smattelyder* 5sec pause. Hele tiden, hater og ete hos han. Hah, hørtes jævlig forstyrrende ut. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Smatting er dritekkelt. Noe av det jeg hater mest i hele verden, faktisk. Har en roomie som spiser så fort at han blir andpusten. Det er også litt ekkelt. Du har ikke mye å stri med om smatting er det du hater mest i hele verden. For å si det slik så er det mye jeg hater mye mere en smatting. http://no.wikipedia.org/wiki/Hyperbol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Endret 24. november 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hater du smatting - hater du Norsk film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå