Fuel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 huske og bruke "lure" subject da Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Sendt for lenge siden... Men det finnes en utvei: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/04/365747.html Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Sendt for lenge siden... Men det finnes en utvei:http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/04/365747.html Greit når jeg bodde i Halden, litt tungvint nå som jeg bor i Trondheim uten bil. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har du sett på maken!!! Your message To: Gjølstad, Thorbjørn <[email protected]> Subject: Re: jatakk Sent: Fri, 4 Apr 2003 18:25:50 +0200 was deleted without being read on Fri, 4 Apr 2003 18:22:34 +0200 ------------------------------------------------------------------ Your message To: Heggenes, Heidi <[email protected]> Subject: Re: Jatakk Sent: Fri, 4 Apr 2003 18:24:24 +0200 was deleted without being read on Mon, 7 Apr 2003 07:49:22 +0200 De avviste meg TVERT! *sur* :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ta i bruk spammermetoder, da vel. Sett inn litt tegn her og der, f.eks en x i alle ordene. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Fikk reply om at han var på utenlandsreise....... :x Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har de lov til å slette mail uten å lese de først? De har vel f.eks. ikke lov til å kaste brev de får uten å åpne de først? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ta i bruk spammermetoder, da vel. Sett inn litt tegn her og der, f.eks en x i alle ordene. Eller skriv en egen tekst der du spør hvorfor de slettet din forrige mail ulest, og samtidig messer litt om momsgrensen. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ikke for å ta fra dere gleden.. men hvorfor skal dere få kjøpe toll og mva frie cd/dvd/spill fra utlandet? Er det en grunn som jeg har oversett? Staten kan ikke ha noen interesse av å flagge ut all omsetning av musikk, film, spill, datakomponenter, +++. Det vil få store konsekvenser for mange butikker i landet, som lever at denne omsetningen. Eller..? Jeg skulle gjerne sluppet unna med billigere spill ol., de koster jo fort 5-600 kroner. For all del, jeg er selv kunde hos play.com ( Har fått inn 2 av 3 spill til xbox, uten fortolling) men jeg ser ikke fornuften i å øke grensen til 1000 kr. Noen motforestillinger...? Ja, jeg tror det. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ikke for å ta fra dere gleden.. men hvorfor skal dere få kjøpe toll og mva frie cd/dvd/spill fra utlandet? Er det en grunn som jeg har oversett? Staten kan ikke ha noen interesse av å flagge ut all omsetning av musikk, film, spill, datakomponenter, +++. Det vil få store konsekvenser for mange butikker i landet, som lever at denne omsetningen. Eller..? Jeg skulle gjerne sluppet unna med billigere spill ol., de koster jo fort 5-600 kroner. For all del, jeg er selv kunde hos play.com ( Har fått inn 2 av 3 spill til xbox, uten fortolling) men jeg ser ikke fornuften i å øke grensen til 1000 kr. Noen motforestillinger...? Ja, jeg tror det. Det dreier seg ikke kun om å unngå mva. Det dreier seg også om varer som ikke er å få tak i her i landet. Dessuten er mva ofte allerede betalt til det landet varen kjøpes i (ja, noen butikker har prosedyrer for refundering av dette). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Eller skriv en egen tekst der du spør hvorfor de slettet din forrige mail ulest, og samtidig messer litt om momsgrensen. Du er smart, du. Ikke for å ta fra dere gleden.. men hvorfor skal dere få kjøpe toll og mva frie cd/dvd/spill fra utlandet? Det er ikke toll på cd/dvd/spill. Punktum finale. Og hvem er 'dere'? Er vi en egen rase? Det er da noe som skal gjelde for alle, og det gjelder allerede i dag. Staten har latt alle andre 'ting' som kommer Staten til gode, følge inflasjon og slikt, men ikke 200 NOK grensen. Staten kan ikke ha noen interesse av å flagge ut all omsetning av musikk, film, spill, datakomponenter, +++. Staten lar norsk industri og arbeidsplasser flagge ut, så hvorfor ikke? men jeg ser ikke fornuften i å øke grensen til 1000 kr. Det er ikke bare fornuft, det er logikk. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Konge. mail sendt med en gang Lenke til kommentar
kent project Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Da var det gjort...... Måtte de lese mail... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå