Insanity Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=87529 Kom igjen hiv dere med, nå har vi sjansen til å vise hva vi mener. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 It's done, merka den med Vinlotteri, håper de har det i dep.... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Denne tråden burde vært prioritert. HEIA! Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dagens gode gjerning unnagjort, kan gå på polet med god samvittighet Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Mail sendt. Er bare synd at de kan filtrere bort alt via innholdet i meldingen, men men. Forbanna 200krs dritt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 kan nok filtrere ja, men det hindrer dem ikke i å merke hvor mye respons de får.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Done. Kommer garantert ikke til å bety et pukk. Noen må bli kvitt lobbyistene. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ferdig! *klappe seg i hendene* Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 mail sendt.. Ble skikkelig forbanna for noen uker siden da jeg fikk toll på to pakker fra play. Hver pakke hadde en verdi på 202 kr, jeg sendte en mail til Logistikk Godssenteret privatfortolling og spurte om det virkelig var mulig at jeg da skulle betale toll. Dette er svaret jeg fikk: Alle sendinger som kommer til Norge med en "ren" vareverdi over 200 NOK skal deklareres inn. forbanna byråkrater Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Done. Kommer garantert ikke til å bety et pukk. Noen må bli kvitt lobbyistene. Vel, de kommer nokk til å være der for alltid så jeg tror grensen kommer til å forbli uforandret. Politikk fungerer ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå