Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Stemmer det at hvis du legger hånda til en sovende person i en skål varmt vann, så tisser han/hun på seg? Må det være en person som har drukket mye, eller kan det være vanlig edru søvn? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har lurt på det samme og har hat sabla lyst til å prøve. Det må da være sant om alle går rundt og sier det? Teorien om at hvis man setter noe sterkt under nesa på den sovende bygger også på det samme. F. Eks om man putter tannkrem, krydder etc under nesen så skal det ha samme effekt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tannkrem under nesa, og overalt ellers i ansiktet fører bare til en stk lettere irritert til en stk forbanna person som våkner etter hvert. Selvsagt avhengig av hvordan personen reagerer på slikt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tannkrem under nesa, og overalt ellers i ansiktet fører bare til en stk lettere irritert til en stk forbanna person som våkner etter hvert. Selvsagt avhengig av hvordan personen reagerer på slikt. Noen gjorde det på meg på lan, men ikke under nesen. Bare langs kinnet og opp til øyet. Var verre enn pepperspray. Hadde ikke syn på 2 dager. Men hånd i skål virker Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Stemmer det at hvis du legger hånda til en sovende person i en skål varmt vann, så tisser han/hun på seg?Vi prøvde dette på klasse tur. Det funka ikke Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Stemmer det at hvis du legger hånda til en sovende person i en skål varmt vann, så tisser han/hun på seg?Vi prøvde dette på klasse tur. Det funka ikke Vannet må være lunkent, hvis ikke våkner personen. Atald: er det et bilde av hun Septemberfestivalen/Ølfestivalen i München jenten? Endret 27. november 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Han våkna etter en halv time... med handa i glasset... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Husker Brainiacs testa der her, funka aldri. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Teorien om at hvis man setter noe sterkt under nesa på den sovende bygger også på det samme. F. Eks om man putter tannkrem, krydder etc under nesen så skal det ha samme effekt Jeg trodde dette bare skulle få personen til å sleve og sikle. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hadde ikke syn på 2 dager. Riiiiiight Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror politiet og militæret må informeres, tannkrem er det de burde bruke, ikke CS gass. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 DETTE FUNKER BARE PÅ JENTER Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette funker fint på gutter også, vel, gutter som har blekka på nasch iaf Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det med hånda i lunka vann funker det. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg skulle prøve dette på en kamerat en gang. Så blekka han til meg i søvne. Prøvde ikke noe mere etter det , så jeg vet ikke Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vannet må være lunkent, hvis ikke våkner personen. Du mener 37 grader? Kroppstemperatur? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Vannet må være lunkent, hvis ikke våkner personen. Du mener 37 grader? Kroppstemperatur? Det er viktig at pasienten KUN behandles med 37 graders vann med noe i blandet kaviar, dog pasienten kan gå inni hypotermia. Viktig at pasienten har sovet en stund, slik at det faktisk finnes urin i blæren. Endret 1. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå