Mikr89 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei kjøpte meg en macbook pro for en 4 måneder siden,har nå fått en lilla stripe på skjermen. Noen andre so har hatt dette problemet,og vet om det kan fjernes. Og går ikke dette på garantien?,har jeg rett på ny mac??? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du kan begynne med å kontakte butikken du kjøpte den i. TRor de vet mer om retursaker enn noen her på forumet. Har problemet oppstått uten at det er din feil så skal de enten skifte skjermen, gi deg ny maskin, eller om de foretrekker det, gi deg pengene tilbake. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Du kan begynne med å kontakte butikken du kjøpte den i. TRor de vet mer om retursaker enn noen her på forumet. Har problemet oppstått uten at det er din feil så skal de enten skifte skjermen, gi deg ny maskin, eller om de foretrekker det, gi deg pengene tilbake. kjøpte den fra apple,og det er ikke min feil,har behandlet maskinen fint heletiden,får kontakte de i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå