Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har hørt att du ikke skal koble kabelen inn i ruteren med i noe annet? skal jeg ikke koble kabelen inn i den boksen vi slår på og av g stapper nettvrekskablene til pc'ene kobles inn? På xbox 360'n assa Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du skal koble den inn der du setter inn kabelene til pcene. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 denne har vi, kan jeg kople xboxen til via kabel inn i port 3 på denne? dette skulle vel ikke være noe problem? BRB , skal spise Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det burde gå helt fint. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Takk for svar men nå en liten ting til dere! Vet dere hva? Jeg elsker dere på formuet her for dere er så profesjonelle, gir godt utfyllende svar og flinke til og svare. Jeg får alltid respons under 5-10 minutter av noen av dere dere som skal ha mest skryt er jo 1. Kris. 2. Gryterett 3. Alinoe 4.kakesjef og zeph hehe.. ellers er alle her veldig flinke til og svare og dere hjelper meg veldig mye, selv om jeg kansje ikke utrykker meg så veldig Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Dere som er ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå