Badering Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bæh. Nå som jeg hadde store håp om en god fantasy-film. Det ser man jo ikke ofte. Vel, vi får vente å se! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) En av de store poengene med tråden er jo for å tease oss som ikke har sett enkelte av filmene som blir lagt ut bilde av her og dersom de ikke inneholder noen tittel, blir det et jævla pes å finne ut av det. Forøvrig dersom man er så gira på å lage quiz i hver eneste post, så kan man vel heller legge bildene her: Bilde-Quiz- Gjett Filmen! eller Hvilken film? - Tegnet. Endret 16. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tusen takk. Hadde ikke sett de trådene før. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Vært på forumet så lenge, så har du ikke sett dem trådene? Det må da være umulig. Endret 16. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha, ser Krull nå. Det første man ser er: Skuff! Neida, ganske ålreit film når alt kommer til alt ^___^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vakre fjell og laserharpuner er unektelig en bra kombinasjon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vært på forumet så lenge, så har du ikke sett dem trådene? Det må da være umulig. Sarkasme. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Short Cuts En av sånn ca 278 hendelser. Lenke til kommentar
CatharinaS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, ser Krull nå. Haha, klarer ikke fatte hvorfor, men det var en av favorittene mine da jeg var liten. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tja, jeg forstår det veldig godt. Jeg er sikker på at jeg ville elsket den om jeg hadde sett den som liten. Kanskje Neverending Story hadde slått den, men det er ikke med mye. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Eneste problemet i Krull er at det meste som skjer er totalt meningsløst. Neste kvalitetsfilm: Endret 31. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jigoku (1960) - alle asiatiske skrekkfilmers mor. Endret 3. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skal fra nå av prøve å poste bilder fra siste filmen jeg så, dersom den har noe som er verdt å legge bilder av. Ikke vet jeg helt hvordan jeg får noe særlig bedre bilde fra vlc heller, så blir litt crappy bilde. Heldigvis er filmen vesentlig skarpere. The Proposition Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En annen australsk film satt i omtrent den samme tidsperioden, men komplett forskjellig: Picnic at Hanging Rock Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen bilder fra kvalitetsfilmen Oasis of the Zombies: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Litt diverse. Fysj, her henfaller du til gamle synder igjen. Dette er ikke bildequiztråden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Litt diverse. Fysj, her henfaller du til gamle synder igjen. Dette er ikke bildequiztråden. Jeg gav deg navnet på den mest interessante filmen, gjorde jeg ikke? Men hvis du er interessert i de andre filmene, er det bare å si fra. Er klar over at jeg er din viktigste kilde til gode filmtips. Litt mer diverse: Endret 26. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå