Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Det var ikke så lett å finne stillbilder av filmer som er litt av årgang. Men her er Empire of the Sun: Hmm.. er det bare jeg som ikke får opp bildene eller linkene før jeg har postet dem? Endret 30. november 2008 av Sunset Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det var ikke så lett å finne stillbilder av filmer som er litt av årgang. Du kan ta bilder av filmer som du spiller av på PC'en din Det kalles Snapshot. Last ned VLC (VideoLan). Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Det var ikke så lett å finne stillbilder av filmer som er litt av årgang. Du kan ta bilder av filmer som du spiller av på PC'en din Det kalles Snapshot. Last ned VLC (VideoLan). Vet men det jeg regner som stillbilder fra film er når de er tatt på filmsettet. Det var det jeg trodde trådstarter mente Endret 30. november 2008 av Sunset Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Oh.. Nei, du kan nok bruke snapshot Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Oh.. Nei, du kan nok bruke snapshot I det tilfelle vil jeg vise noen bilder fra min favoritt film; The Secret Garden. Endret 30. november 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finnes det noen sider hvor jeg kan finne stillbilder? Dvd-rommet funker ikke på den eldgamle pc'en min Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finnes det noen sider hvor jeg kan finne stillbilder? Dvd-rommet funker ikke på den eldgamle pc'en min her Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finnes det noen sider hvor jeg kan finne stillbilder? Dvd-rommet funker ikke på den eldgamle pc'en min Goolge bilder www.rottentomatoes.com pleier å ha av nyere filmer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er litt vanskelig å finne gode bilder på google, men jeg fant noen: Killer Klowns From Outer Space The Crow Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fantastisk speil-scene fra Once Upon A Time In America: Anyone agrees? Endret 1. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp. Og mens vi snakker om ganster-filmer... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva heter den? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Miller's Crossing, en av de bedre gangsterfilmene laget. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Den skal sjåast Metropolis (1927) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fine bilder folkens, men i gangstersjangeren er Road To Perdition den vakreste filmen. Signert legenden Conrad Hall: Endret 1. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nok en undervurdert perle! Road to Perdition var veldig god, Tom Hanks imponerer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Metropolis er sick. Bare se på det første bildet der, ufattelig bra laget. Miller's Crossing er også digg. Jeg digger sånn 1920-30 mer enn sånn Scarface-80s-Cocain greier. Er derfor jeg liker historien om unge Vito Corleone og Once Upon A Time In America bedre enn Goodfellas, osv. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skulle vært laget mer av 30-talls gangster filmer. Westerns også for den del. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det finnes vel en del, kanskje bare litt mer ukjent. Miller's Crossing er værtfall en bra 1930's gangsterfilm. Selv foretrekker jeg Gudfaren II. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Il Conformista Endret 6. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå