CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det ser veldig realistisk og bra ut, men ser på den kjettinglenka at det er animated. Og det røret som sprenger. Nederste bildet ser best ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Cypheron presenterer det beste visuelle bildet EVER han har sett fra Stalker (1979) Prepare yourself: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fantastisk bilde ja. Men det gir jo helt enorme forventninger for den scena, og den var jo relativt skuffende i forhold til bildet. Det var en stor nedtur. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tja.. Jeg digget filmen jeg. Men skjønner litt hva du mener. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Scenen er flott, men stikker seg ikke ut på noen måte, slik det bildet indirekte lovte meg (det bildet der blir i alle fall alltid trukket fram når Stalker skal promoteres, og man antar jo etterhvert at den byr noe spektakulært. Men Stalker er jo strengt tatt ikke spektakulær på noen måte heller, da). Og så ser bildet mye bedre ut enn selve scenen gjør i filmen. Men jeg må nesten ta et gjensyn med Stalker (ikke nødvendigvis med det første, lavmælt russisk eksistensialisme er noe jeg bare koser meg med på lørdagskvelden). Jeg følte ikke at den helt traff meg helt første gang, selv om jeg ga den 8.5/10 (filmen er jo uten tvil et mesterverk, og en opplevelse utenom det vanlige selv om jeg kanskje ikke fikk optimalt utbytte). Den har trengt litt tid til å fordøyes, men det skulle bare mangle. Nå noen måneder etterpå føler jeg at jeg har litt grep på den. Tror den gir mer av seg når man vet nøyaktig hva man går til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Synes scena i "snøen" der var altfor kort. Jeg venta på det gjennom filmen, og når det kom så varte det i knappe 1-2 min. Men det gjorde ingenting, for jeg likte resten av filmen og det andre visuelle den byr på og. Jeg digget alt før de kom til The Zone også jeg. Gjorde du? Når de kjørte rundt i den mørke bilen i den nedslitte byen. Fantastisk var det. Scena når de kjører INN i zonen var også fin da. Men den på bildet over her er best. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gjorde du? Jadda. Scena der de kjører rundt var knall. Det gjelder også det meste annet, selv om enkelte scener kanskje kunne blitt kortet ned en smule. Man må gjerne ta seg god tid, men jeg ser ikke helt hensikten med å dra det så langt som det ble gjort enkelte steder. Ellers er det utrolig mange flotte sekvenser. Den siste scenen i "Rommet" spesielt. Det gikk meg litt hus forbi, men jeg ble nesten slått ut da jeg en stund senere innså hva som faktisk foregikk der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Merkelig nok likte jeg tunnelscena (som regnes som å være den lengste i filmen elns), men den var altså digg, men så kom scena på slutten som du nevner, og da mista jeg litt tålmodigheten egentlig. Hadde jo akkkurat sett en laaang scene. Hehe. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Over til verdens flotteste film, Days of Heaven! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skulle ikke lagt ved et bilde også, da? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare jeg som ikke får opp bilder i posten din? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei, ser ikke bilde jeg heller. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Æsj da. Det funket jo som bare det for meg, men nå funker det ikke her heller. Får se om jeg gidder å fikse det nå. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Perfume: The Story of a Murderer (2006) Endret 28. november 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Perfume er en vakker film, indeed. Husker jeg satt lenge og grubla lenge på hvem han gamle fyren var, før det slo meg at det var Dustin Hoffman. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Les boka, folkens! Her er boka bedre enn filmen, og de fleste andre bøker også. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er vel bare å få denne opp, først som sist . The Fountain: Om man liker filmen eller ei, den er vakker som få. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Flere fra Wonderfull days Endret 29. november 2008 av andrucks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå