Gå til innhold

Stillbilde-tråden, post stillbilder fra film!

Speik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scenen er flott, men stikker seg ikke ut på noen måte, slik det bildet indirekte lovte meg (det bildet der blir i alle fall alltid trukket fram når Stalker skal promoteres, og man antar jo etterhvert at den byr noe spektakulært. Men Stalker er jo strengt tatt ikke spektakulær på noen måte heller, da). Og så ser bildet mye bedre ut enn selve scenen gjør i filmen.

Men jeg må nesten ta et gjensyn med Stalker (ikke nødvendigvis med det første, lavmælt russisk eksistensialisme er noe jeg bare koser meg med på lørdagskvelden). Jeg følte ikke at den helt traff meg helt første gang, selv om jeg ga den 8.5/10 (filmen er jo uten tvil et mesterverk, og en opplevelse utenom det vanlige selv om jeg kanskje ikke fikk optimalt utbytte). Den har trengt litt tid til å fordøyes, men det skulle bare mangle. Nå noen måneder etterpå føler jeg at jeg har litt grep på den. Tror den gir mer av seg når man vet nøyaktig hva man går til.

Lenke til kommentar

Synes scena i "snøen" der var altfor kort. Jeg venta på det gjennom filmen, og når det kom så varte det i knappe 1-2 min. Men det gjorde ingenting, for jeg likte resten av filmen og det andre visuelle den byr på og. Jeg digget alt før de kom til The Zone også jeg. Gjorde du? Når de kjørte rundt i den mørke bilen i den nedslitte byen. Fantastisk var det. Scena når de kjører INN i zonen var også fin da. Men den på bildet over her er best.

Lenke til kommentar
Gjorde du?

Jadda. Scena der de kjører rundt var knall. Det gjelder også det meste annet, selv om enkelte scener kanskje kunne blitt kortet ned en smule. Man må gjerne ta seg god tid, men jeg ser ikke helt hensikten med å dra det så langt som det ble gjort enkelte steder.

Ellers er det utrolig mange flotte sekvenser. Den siste scenen i "Rommet" spesielt. Det gikk meg litt hus forbi, men jeg ble nesten slått ut da jeg en stund senere innså hva som faktisk foregikk der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...