kthjorpthjopøri Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen bilder fra Wonderfull days, Koriansk. Endret 26. november 2008 av andrucks Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tenkte mer på den forrige posten hans, hvor han ikke skriver hvilken film det er Across the Universe Garden State: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Well done, Sunset. Hadde helt glemt den filmen. Nå må jeg egentlig fjerne en film fra topp 50-listen min... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Derfor lager jeg ingen topp 50-100 etc, Dorian. Hjernen og hjertet mitt vil ikke takle det Fint bilde av J.D forresten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg gjør det rett og slett fordi jeg vil ha en oversikt over hva jeg faktisk prioriterer når alt ligger foran meg. Svaret er jo tydeligvis scifi og søte kjærlighetsfilmer, og det er jo helt kosher med meg. Likevel går enkelte i glemmeboken, sånn som The Last Kiss og Garden State, som egentlig fortjener en plass. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Noen bilder fra Wonderfull days, Koriansk. Wonderful Days var god, men jeg syntes den bet over altfor mye i forhold til spilletid. Man skjønte jo ingenting av hva som foregikk, jeg måtte tenke for mye. Slik liker jeg ikke. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen bilder fra Wonderfull days, Koriansk. Wonderful Days var god, men jeg syntes den bet over altfor mye i forhold til spilletid. Man skjønte jo ingenting av hva som foregikk, jeg måtte tenke for mye. Slik liker jeg ikke. Samme problemet hadde jeg. men etter 3 gang falt alle brikker på plass. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oversikt sa du? Det gidder jeg ikke, jeg hadde aldri klart å rangere mine 40+ 10/10-filmer i det rotet der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bedre enn hukommelsen Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Likevel går enkelte i glemmeboken, sånn som The Last Kiss og Garden State, som egentlig fortjener en plass. Garden State fortjener en plass høyt på listen. The Last Kiss derimot, var en meget middelmådig og forglemmelig affære. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg faller for alle sånne kjærlighetsfilmer. Match Point, Closer (etterhvert, den traff meg ikke med en gang), Eternal Sunshine, The Fountain, Juno, osv. Alt med hjertesorg på en realistisk måte hvor ingen av de i forholdet er helten eller skurken synes jeg er veldig søtt. 1 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Eternal Sunshine og Juno er jeg med på, Fountain ser jeg trolig aldri igjen. Garden State er en herlig film, kanskje eneste romantiske filmen jeg har sett opptil flere ganger(med unntak av Notting Hill). Derfor var forventningene store til The Last Kiss, som jeg føler at mangler litt av magien fra Garden State. Og ikke minst, den mangler Natalie Portman, som er ekstremt vakker og farlig sjarmerende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rachel Bilson stiller faen meg sterkt hun også. Nydelig, nydelig jente med sjarm på nivå med Marilyn Monroe (kontroversiell påstand, bitches). Casey Affleck er også med, så det er mye å hente i den filmen. Men mest av alt er det noe med å vise utroskap som noe som faktisk kan skje ufrivillig og uventet, og hvordan den siden av saken håndterer det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rachel Bilson er way heitere enn Portman! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rachel Bilson er en vakker jente(j.fr OC), men man sammenligner ho ikke med Portman i Garden State. Det er noe eksremt sjarmerende med hele vesenet i den filmen, man blir smått forelska. Litt som med Scarlett i LiT, egentlig. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Noen bilder fra Wonderfull days, Koriansk. Wonderful Days var god, men jeg syntes den bet over altfor mye i forhold til spilletid. Man skjønte jo ingenting av hva som foregikk, jeg måtte tenke for mye. Slik liker jeg ikke. Samme problemet hadde jeg. men etter 3 gang falt alle brikker på plass. Må vel ta en gjensyn. Avataren din er fra Mononoke? Og når det gjelder Natalie Portman er hun helt fantastisk. Vil nok være på en topliste over kvinnelige skuespillere, kun slått av Kate Winslet og Scarlett Johansson for min del. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen bilder fra Wonderfull days, Koriansk. De tre siste bildene, er de også animerte? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Forsåvidt, men det siste må du være enig i at ser temmelig realistisk ut. Det gjorde at jeg ble litt usikker på de to andre også, rett og slett. Endret 26. november 2008 av athorb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå