Montag Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Litt diverse. Fysj, her henfaller du til gamle synder igjen. Dette er ikke bildequiztråden. Jeg gav deg navnet på den mest interessante filmen, gjorde jeg ikke? Men hvis du er interessert i de andre filmene, er det bare å si fra. Er klar over at jeg er din viktigste kilde til gode filmtips. Hehe, nå må du slutte å være vrang - på tide å vise en litt mer moden side av deg, julenissen. Selv om jeg kjenner igjen filmene du poster fra, er det nok mange andre som ikke gjør det. Denne tråden handler som sagt ikke om å gjette film. Vennligst post filmtittel med bildene dine i framtiden. Endret 26. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hehe, nå må du slutte å være vrang - på tide å vise en litt mer moden side av deg, julenissen. Selv om jeg kjenner igjen filmene du poster fra, er det nok mange andre som ikke gjør det. Denne tråden handler som sagt ikke om å gjette film. Vennligst post filmtittel med bildene dine i framtiden. Jeg er ikke vrang, jeg bare ser til at folk kan nyte bildene fordomsfrie. Og hvis du kjente igjen alle bildene, skal du i det minste vite at jeg er imponert. Nå gikk de flotteste bildene med på forrige side, men her er litt mer diverse: Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Julenissen, som trådstarter må jeg be deg om å venligst følge trådens regler. Dette er ikke bildequiz, navn skal oppgis. Jeg ser helst at du redigerer postene dine og oppgir navn foran alle bilder, istede for å overlate det til andre brukere å måtte spørre etter disse navnene. Endret 27. mars 2009 av Speik Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Julenissen, som trådstarter må jeg be deg om å venligst følge trådens regler. Dette er ikke bildequiz, navn skal oppgis. Regler følges selvfølgelig, lovlydig som jeg er. Kobayashis The Human Condition -- en av tidenes flotteste filmer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Om du er lovlydig redigerer du selvsagt også dine forrige to innlegg, slik at også vi som er noe mindre bevandret i filmverdenens mer obskure deler kan få med oss hvilke filmer bildene dine kommer fra. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kanskje det. Nyinnspillingen av Cat People: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke noe kanskje. Du skal. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke noe kanskje. Du skal. Nå er du bare ute etter å skape dårlig stemning. Dellamorte Dellamore Blind Woman's Curse Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå er du bare ute etter å skape dårlig stemning. Er da ikke som deg jeg.. Jeg bare tuller jeg. Oi, er kanskje som deg likevel. : ) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det får vi da virkelig ikke håpe. Dust Devil Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Mye flott Julenissen. Er noen av disse verd å se, ikke bare på grunn av foto? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Mye flott Julenissen. Er noen av disse verd å se, ikke bare på grunn av foto? Cat People har en utrolig atmosfærefylt åpningsscene med et herlig Bowiesoundtrack, resten er så som så. The Human Condition er et must for alle seriøse filmelskere. Dust Devil er absolutt verdt å få med seg. Endret 29. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 The Human Condition er absolutt på listen, men DVD var ikke lett å finne (?). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 The Human Condition er absolutt på listen, men DVD var ikke lett å finne (?). DVD'ene har vel vært ute av produksjon i 10 år nå, så du må fort punge ut godt over 100$ per film i trilogien. Criterion har vel lenge vært på saken, men det der vet vel Montag mer enn meg. Ellers liker jeg stort sett alle filmene jeg har postet her. Unntak som Oasis of the Zombies er det selvsagt. Favorittene fra de siste filmene er The Human Condition, Dellamorte Dellamore og Forbidden Zone. Dust Devil er faktisk verdt å få meg uansett -- om bare for bildene. Nobi Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Siden Montag ikke lot meg poste de andre bildene i bildequizen: El Topo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hatt lyst til å se den lenge, du senket ikke akkurat forventningene nå.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kan gjøre det. Den er helt grusomt kjedelig, sliter virkelig med å komme meg gjennom den. Men den klarer seg jo veldig bra utseendemessig, da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) The Human Condition er absolutt på listen, men DVD var ikke lett å finne (?). Nå blir det fest: http://www.criterion.com/films/2106 Horrors of Malformed Men Endret 22. april 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå