Amberlamps Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei. Tok koden jeg fikk med et spill, så sto det at jeg måtte logge inn og ut for å aktivere gull medlemskap. Men det er fortsatt på sølv? Det eneste som forandret seg i account management var at jeg fikk "Xbox Live Spilling" ovenfor Xbox Live sølvmedlemskap. Ingenting funker.... :S Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De trial kodene som følger med er vel egentlig ikke fullverdige gullmedlemskap. Jeg tror de er vanlige sølvmedlemskap, men med en bonus som lar deg spille online. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 prøvde meg på et spill, har "gull" alikevel. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, du har delvis gull. Du kan spille, men noen ting er fortsatt "blokkert". Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Prøvde selv en slik kode for å få tilgang til en demo. Men du har ikke gull nei, du får sølv med mulighet for online spilling.. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg brukte en trial kode og fikk tilgang på en demo dagen den kom ut. Dette var mirrors edge demoen, jeg tror denne ble tilgjengelig for gull før sølv, men det er mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Prøvde selv en slik kode for å få tilgang til en demo. Men du har ikke gull nei, du får sølv med mulighet for online spilling.. Du trenger vel egentlig bare sølv for å laste ned demoer, vel? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 visse demoer krever gull eller gull den første tiden demoen er ute Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 visse demoer krever gull eller gull den første tiden demoen er ute Ahh.. Skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå