Gå til innhold

[Løst]Ps3 ødeøagt, hjelp:P

GIL19292

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før du gjør dette, vent litt i fall noen andre har ett bedre forslag.

Og du mister desverre alle gamesaves og slikt med å gjøre en hard reset, som du ser nedenfor.

Hard Reset procedure for the PS3 (as instructed by Sony CS).

Be sure to backup your settings/games saves by doing a System > Backup on your PS3 or you may lose your game saves! Also, this is a last resort procedure prior to exchanging/returning to sony.

1. Power Off the PS3 via the power switch in back and power back on w/switch.

2. Hold Power Button on the Front until you hear 3 beeps.

3. Then go through the initial setup and then run a full Format via System > Format. (will take approx 3 1/1 hours). You may need to have our AV cables ready if your using HDMI (in case HDMI isn’t detected after initial reset).

4. Restore your backup you made prior to doing factory/hard reset (optional, if you created a backup).

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Korleis skal konsollen klare å oppdatere når den er avslått?

Lenke til kommentar
En liten ide i fremtiden: LES HVA SOM STÅR PÅ SKJERMEN! :) Der står det tydelig at man ikke skal skru av skjermen mens HDD indikator blinker og mens du oppdaterer PS3n. Gjør du dette slipper du evt problemer i fremtiden. ^^

En liten ide i fremtiden. LES HVA SOM STÅR PÅ SKJERMEN! :) Der står det tydelig at det var kompisen som kom til å slå den av når trådstarter ikke var tilstedet. Han forteller også i førsteposten at han vet om at man ikke skal slå av Ps3 under oppdatering.

Trådstarter:

Nei, prøv en hard reset, slik jeg skrev lengre opp.

Lenke til kommentar
Hvis noen hadde skrudd min PS3 av under en oppdatering, ville jeg ha blitt veldig sur og kanskje kakket den personen i hodet med en skje. :p

Fikk meg en god latter der! :p

Nei, har ikke spess peiling på det her men tror eneste mulighet er som UrgeLol sa. :)

Lenke til kommentar
Hvis noen hadde skrudd av PS3en min under oppdatering, og dette hadde ført til at jeg mistet alle gamesaves etc, ville jeg trolig ha kakket dem i hodet med en øks.

Hva gjør du så hvis strømmen går under oppdatering?

Sender den inn til sony og får en 160gb i retur ville jeg gjort. :D

Kanskje jeg skal fucke maskinen min selv, for å så få littlebigplanet bundle'n :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...