Evil-Duck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Heisann er ute etter noen nye hodetelefoner eller in-ear plugger , og kriteriene er at det skal være mye trøkk , støydempempende slik at jeg ikke hører så godt andre , og de ikke hører hva jeg hører på , max pris 600,- har forøvri sett litt på disse http://cdon.no/elektronikk/cresyn_c750e-4044865 Og de som foreslår noe som helst som har med skullcandy og gjøre blir henrettet på stedet. edit : de skal være til portabelt bruk ja , så om jeg skal ha headphones så skal de ikke være så veldig store (akg K518 DJ blir for stort) Endret 23. november 2008 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du kan for eksempel lese anbefalingene her. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En fyr på jobben har dissa cresyn pluggene, han er meget fornøyd. Vet ikke om han har så stort sammenlikningsgrunnlag mot andre plugger, men han syntes de er knall i allefall! Ellers ville jeg anbefale akg k324p, eller sony MDR-EX71SL, disse har jeg brukt en god stund, å liker den godt. Syntes du får meget bra kvalitet for pengene, dvs, AKG burde du sjekke prisen på før du kjøper, de er meget forskjellig på forskjellige steder;) Jeg betalte vel 699, mens de kostet 399 i nabosjappa;P ca.. Surt for meg, men lyden er grei AKG modellen er nok også utgått, men selges i butikker, vet ikke hvordan de nye In-ear modellene til akg er, sett dem på bilder, ikke lest noen review. Siden du skal ha plugger på dette prisleiet er dette hva jeg tror jeg ville anbefalt, etter egne erfaringer i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå