myrlas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I går skulle min søster låne bilen min hjem. Hun tok et nøkkelsett i et nøkkelskap, men så viste det seg at hun tok bilnøkkelen fra et nøkkelsett som nylig ble gjenfunnet, og siden den gang så har jeg endret tenningslås i bilen. Når hun forsøkte å starte bilen med den gamle nøkkelen så ble den elektroniske startsperra aktivert. Jeg trodde da at jeg kunne starte bilen som normalt med de nye nøklene, men dengang ei. Nå står bilen der og jeg klarer ikke å starte den med noen av nøklene. I instruksjonsboka står der noe om en kode som kan tastes inn for å deaktivere EN gang, men det prøvde jeg, og det virka ikke. Hva gjør jeg? Må jeg regne med å måtte betae skjorta for at noen fra poriginalverkstedet skal komme til meg å få fikset dette, eller i verste fall, må bilen taues til verksted? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det finnes like mange forskjellige startsperrer som det er biler på veien, så det hadde kanskje vært greit å oppgi litt data om bilen..? Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Det finnes like mange forskjellige startsperrer som det er biler på veien, så det hadde kanskje vært greit å oppgi litt data om bilen..? Det er en Skoda Octavia 2000 mod. 1,9 tdi. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det finnes like mange forskjellige startsperrer som det er biler på veien, så det hadde kanskje vært greit å oppgi litt data om bilen..? Det er en Skoda Octavia 2000 mod. 1,9 tdi. Nå har du vel gjerne gjort dette av praktiske grunner, men har du prøvd å låse og låse opp bilen igjen også starte? Er allefall det du må gjøre på en god del renault vist de tror de er blitt stjålet å startsperra slår inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå