runela Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har en 40 tommer lcd samsung tv som bildet vibrerer på ved bruk av hdmi fra Canal Digital HD NBST 40CD 02.0 tunner. Vibrerte ikke ved bruk av skart. Har prøv xbox og dvd spiller ved bruk av hdmi på samme hdmi ingang.. men da er det ingen vibrering. Noen som har en ide hvordan få den bort? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har en 40 tommer lcd samsung tv som bildet vibrerer på ved bruk av hdmi fra Canal Digital HD NBST 40CD 02.0 tunner. Vibrerte ikke ved bruk av skart. Har prøv xbox og dvd spiller ved bruk av hdmi på samme hdmi ingang.. men da er det ingen vibrering. Noen som har en ide hvordan få den bort? Kjenner ikke tuneren, men er det settinger i oppsettet på den som kan være årsaken? Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Har en 40 tommer lcd samsung tv som bildet vibrerer på ved bruk av hdmi fra Canal Digital HD NBST 40CD 02.0 tunner. Vibrerte ikke ved bruk av skart. Har prøv xbox og dvd spiller ved bruk av hdmi på samme hdmi ingang.. men da er det ingen vibrering. Noen som har en ide hvordan få den bort? Kjenner ikke tuneren, men er det settinger i oppsettet på den som kan være årsaken? Har prøvd det meste og stille om på oppsettet. Men greir ikke og få det vekk. Har merket at det vibrerer mest på røde farver. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kabel-tv eller Parabol? Er det alt som vibrerer, eller kun enkelte farger? Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Kabel-tv eller Parabol? Er det alt som vibrerer, eller kun enkelte farger? Kabel-tv, er litt vanskelig og si om det er bare enkelte farger. Merker det mest på rød farge. Men ser også at ikonet til tv kanalene som "tv2, tvnorge, fem, osv.." også ser ut til og vibrere. Men de vibrerer litt forsjellig etter hvordan farge som er bak ikonet. Endret 23. november 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rød vibrerer hos meg og. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn . Men du kan prøve å velge 720p i innstillingene på dekoderen istedenfor 1080i, eller skru av eller på "justscan" på din samsung-tv. Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Rød vibrerer hos meg og. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn . Men du kan prøve å velge 720p i innstillingene på dekoderen istedenfor 1080i, eller skru av eller på "justscan" på din samsung-tv. Hvor finner jeg "justscan"? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rød vibrerer hos meg og. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn . Men du kan prøve å velge 720p i innstillingene på dekoderen istedenfor 1080i, eller skru av eller på "justscan" på din samsung-tv. Ingen mulighet til å velge 1080p? Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Rød vibrerer hos meg og. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn . Men du kan prøve å velge 720p i innstillingene på dekoderen istedenfor 1080i, eller skru av eller på "justscan" på din samsung-tv. Ingen mulighet til å velge 1080p? Jeg bruker 1080p nå.. merker ikke noe forsjell i viberasjoner.. Vibrer like mye på begge instillinger.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rød vibrerer hos meg og. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn . Men du kan prøve å velge 720p i innstillingene på dekoderen istedenfor 1080i, eller skru av eller på "justscan" på din samsung-tv. Ingen mulighet til å velge 1080p? Dekoderen til Canal Digital oppskalerer ikke til 1080p, og tv-kanalene sender i 1080i, så jeg ser ikke poenget helt . Justscan, eller fargevalg som de har klart å kalle det på norsk, er 1:1 pixelmapping, gir deg best mulig bilde når man har HD-dekoder. Aktiveres ved å trykke på den knappen man bytter mellom 16:9, 4:3 osv på tven. Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Rød vibrerer hos meg og. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn . Men du kan prøve å velge 720p i innstillingene på dekoderen istedenfor 1080i, eller skru av eller på "justscan" på din samsung-tv. Ingen mulighet til å velge 1080p? Dekoderen til Canal Digital oppskalerer ikke til 1080p, og tv-kanalene sender i 1080i, så jeg ser ikke poenget helt . Justscan, eller fargevalg som de har klart å kalle det på norsk, er 1:1 pixelmapping, gir deg best mulig bilde når man har HD-dekoder. Aktiveres ved å trykke på den knappen man bytter mellom 16:9, 4:3 osv på tven. Oki supert.. ble litt bedre.. men går ikke og få vibrasjonene helt bort.. takk for hjelpen.. får håpe canal digital kommer med en oppdatering om en stund som gjør dette bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå