haswonit Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hallois! Jeg jobber nå med en gruppeoppgave i IPT(Informasjons- og publiseringsteknologi) Det vi har tatt oss som mål er å lage en brosjyre som skal hjelpe (eldre) førstegangsbrukere av PC med kjøp av PC. Det jeg trenger hjelp til er å finne noen gode linker som kan gi en pekepinn på størrelsesforhold med tanke på ytelse. Det er liten nytte i å slenge ut begreper som 1024MB, 250GB o.l om man ikke har noen anelse om hva som er stort/bra og hva som er dårlig. Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva mener du med størrelsesforhold? På heftet dere skal lage? Eller? Spesifiser litt mer hva du trenger hjelp med, så kanskje jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hjelp til å få perspektiv på ting. Hvordan kan man forklare det så alle kan forstå? Endret 23. november 2008 av JonasE Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Okey. Tenk slik på det: Hvordan ville du forklart dette til bestemoren og lillebroren din? Tydelige bilder, enkel tekst som forklarer bildene og et oppsett som er enkel å forstå er viktig. Gjerne også kapitler som "gir mening". Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 mm. det må bli noe i den retningen.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sterke farger som skiller ting kan også være lurt. På denne måten kan man "lære seg" en fargestruktur på emnene og lettere finne frem. Glemte å spørre hvilken skole du går på? Altså, hvilket trinn. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 medieteknologi, første året, på HiG. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Noen som har noen tips til grafer/bilder og lignenede som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Møkk :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå