Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

hva er pipelines og hvorfor skru på disse?

Anbefalte innlegg

jeg har begynt med klokking av forskjlige ting så nå er cpu klokka og da var neste skrit skjermkorte og har lest litt rundt omkring,så jeg lurte på hva er vitsen og hvilken efekt har det og åpne pipelines,får jeg klokka det mere vis jeg åpner pipelines?og ikke minst hva er pipelines?

Har Geforce 6800LE og fulgte en guide her med (pipelines 6800 serien guide)

når jeg starte rivatuner står det 1.8pp.4vp og jeg (åpna)pipelines til 16pp.6vp er det mye eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har geforce 6800LE åpna pipelines fra 1.8pp.4vp til 16pp.6vp og fikk artifacts prøvde også 1.8pp.6vp og fikk også artifacts da også(prikker)

men funker på 1.8pp.5vp,men har det mye og si siden orginalt er 1.8pp.4vp?

lurte på en anna ting,har det noe og si om jeg huker på Bit 0 og bit 2 og får 1.8pp.5vp

og vis jeg tar vek huk av bit 0 og bit 2 og huker av bit 1 og bit 3 og for også 1.8pp.5vp?

det jeg vil frem til at om jeg huker på bit 0 og bit 2 om det er bedre om jeg huker på disse isteden for bit 1og bit 3 selv om begge gir 1.8pp.5vp?

Endret av rottweiler
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at svarene dine står en eller annen plass i 6800LE tråden som er sticky, men hvis du får bedre ytelse og ikke har noen problemer med kortet så er det ikke akkurat noe å bekymre seg over.

Er ganske normalt at du kan få artifacts, da kortet blir varmere enn originalt. Er heller ikke ALLE kort du kan åpne pipelines på, keep in mind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...