Blib Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 *Q4. Skal produktet/produktene brukes i forbindelse med masseødeleggelsesvåpen, dvs. kjernefysiske formål, rakettvåpenteknologi eller kjemiske/biologiske våpenformål? Er dette et vanlig spørsmål å bli stilt når en skal bestille bærbar PC? Lo så jeg fikk tårer i øynene da jeg så det. Er forbanne frista til å velge ja Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hehe, hva annet skal man bruke en PC til? Kabal? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Må jo si at det hadde vært morrro å bestilt en bærbar og trykket Yes på det spørsmålet. og eventuelt sett hva som skjedde Bare passe på å ha noen gode vitner som kjenner deg som f.eks inleid Politi og advokater Hva med å kjøpe en ligter i butikken og få så spørsmål om "skal du tenne på noen hus" Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Skulle jeg håndtertkjernefysiske våpen til en verdi av mangfoldige millioner og med potensiale til å utslette NYC tror jeg neppe jeg hadde brukt en OEM-installert WinXP Home-versjon på en billig Dell-PC til å kontrollere sakene Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 vel jeg bestilte pc-en men svarte ikke ja på det spørsmålet nei. men midt spørsmål er: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=103870 Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hehe..latterlig morsomt. Dell er vel redd for at noen kan saksøke dem fordi maskinen ble brukt til å klargjøre noen sånne våpen.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 ikkeno overraskelse det, basert i USA som de er...det burde vel vært 10 sider med avkryssningsbokser hvis dem skulle sikre seg mot alle punkter diverse amerikanere har saksøkt firmaer for...tenker dem bare sikrer seg mot det "værste" Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Alle amerikanske firma som selger varer/teknologi må overholde bl.a. U.S. Export Compliance. Det er i det hele tatt en menge lover og regler som skal overholdes. Slik er det bare. Visse tilsvarende eksportrestriksjoner finnes i norge også. .. greit at Dell er opriktige da. Tror de mener godt TG Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kansje Mullah Krekar har bestilt Dell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå