Snåsamannen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hei gærninger. Jeg lurte på om jeg mister noen funksjonalitet ved å kjøpe Playstation 3 i Amerika enn i Norge Endret 23. november 2008 av Big-Mama Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 - PAL til NTSC problem? - Mister de gode reklamasjonsmulighetene vi nordmenn har - Ekstra stress å benytte garani, om noe skulle gå galt. - Sonesperret? - Volt og frekvensproblemer (strøm) Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 PS3 spill er sonefrie, så du kan spille norske spill på en amerikansk PS3, men ikke alle blu-ray filmer og dvd'er er det. Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) vekk Endret 18. desember 2008 av Moskusrotte Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 - PAL til NTSC problem?- Mister de gode reklamasjonsmulighetene vi nordmenn har - Ekstra stress å benytte garani, om noe skulle gå galt. - Sonesperret? - Volt og frekvensproblemer (strøm) -Volt og frekvens er ikke noe problem. Du bare kjøper en 220V til 110V adapter. Det får du kjøpt hos de fleste elektroforhandlere. trenger ikke noe adapter, bare kjøp en helt vanlig PC strøm ledning Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 ps3 er sonefri på spill, men DVD og blu-ray er fortsatt soneinndelt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 - PAL til NTSC problem?- Mister de gode reklamasjonsmulighetene vi nordmenn har - Ekstra stress å benytte garani, om noe skulle gå galt. - Sonesperret? - Volt og frekvensproblemer (strøm) Mange svar som er helt på trynet her ja. Om det er stress med garantien om noe skulle gå gærnt er vel opp til hver enkelt å bedømme.MEN sett på forumet at det virker mer som om maskinene fra Norge går oftere i dass enn de fra feks Canada der min maskin er fra. PS3 spill er ikke sonesperret nei.BluRay ja. OG som andre har sagt, strøm er ingen problem, bruk en helt vanlig PC strømkabel.Det gjør eg, og mange andre og det funker 100% Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Slenger meg på sistemann her. Har PS3 fra Canada, null problem. Blueray er soneindnelt, men det er egnetlig ikke noe problem da utvalget filmer er mye større Lenke til kommentar
marama Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mye rart hær.... ser ikke en eneste ulempe med å handle fra feks USA... OK, kan gå med på att garantien kan være en ulempe.. men sjansen for att den skal gå før den utløper er vel ikke stor.. + den koster ikke all verdens.. Strøm.. trenger ikke noen omformer.. bruk vanlig pc strøm kabel spill: sonefri som alle sier Bluray: sone inndelt ja.. men 99 av 100 er sonefrie. alle filmene jeg har kjøpt er sone B. så ser ikke problemet. så svar til trådstarter om det spørsmålet du stilte... NEI du mister ikke noen form for funksjonalitet. Lenke til kommentar
canucksss Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 har hørt fra et elr sted at de gamle/eldre versjon av PS3 hadde universal power supply og at de nye, 80gb/160gb for eksempel, ikke har lenger. QHamp og LunaticFanatic, may I ask når kjøpte dere PS3'n? jeg spørr pga jeg har tenkt å bestille en fra vgp.ca og det eneste ting jeg mest bekymre meg over er at strøm forskjellen kan 'fire up' PS3. takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eg kjøpte fra VGP litt før forrige jul...og eg bruker en strøm kabel fra en PC og min PS3 funker 100% enda Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 En PS3 80gb koster 3 767kr inkludert frakt nå og de fleste pakker fra vgp.ca har blitt stoppet i det siste. Og hvis din PS3 blir stoppet i tollen må du betale 4 808kr. Jeg ville kjøpt fra norge hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Blir det VELDIG mye billigere å kjøpe fra Norge da? Nei....Noen pakker har blitt stoppet ja,men kan ikke gå utfra at ALLE blir det inkl den som canucksss evt kjøper. Og blir den ikke det så blir den ett par hakk billigere. Men valget er uansett canucksss sitt...uansett hva du eller eg sier. Endret 24. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Selvom den ikke blir stoppet så koster det mindre å kjøpe den her i norge. Edit: PS3 koster 420 USD Frakt koster 120 USD. = 520 USD = 3760kr Endret 24. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Men hva ligger prisen på i Norge da? EDIT: En på Gamezone koster 3738kr...dvs at det koster 22kr mindre å kjøpe fra Norge Endret 24. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Det er 3600kr hos yaha.no Altså 160kr billigere. Edit: Og da følger det med Fifa 09 også. Endret 24. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe...ooook Lenke til kommentar
marama Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 En US PL3 koster pr i dag 2800,- norske kroner + frakt.. som nevnt i flere poster.. bruk en vanlig Pc kabel. jeg var i USA i fjor. kjøpte en PL3, funker med vanlig pc kabel var der også i sept i år, kjøpte 3stk, funker med pc kabel.. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 I'm convinced - Det blir nok Norge Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I'm convinced - Det blir nok Norge Smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå