GSP<3 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har et lite (men irriterendes) problem her. Har lastet ned en fil fra Its-learning, men det er ikke mulig å slette den. Så den ligger på skrivebordet å irriterer vettet av meg hehe. Hva kan jeg gjøre? Slenger med et bilde av feilmeldingen jeg får når jeg prøver å slette filen. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan være at filen allereder er i bruk eller ligger åpent. Har du prøvd å starte maskinen på nytt, for så å slette den? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Finnes et program som heter unlocker, denne "dreper" alle prossene som er knyttet til fila og sletter den for deg på et blunk. Det er gratis og er virus/spyware fritt. http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Tusen takk Panny60! Fant ingen "låser" på filen, men fikk slettet den via Unlocker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Trykk F5, så oppdaterer skrivebordet seg.. Har også opplevd at filer man sletter, tilsynelatende ligger igjen på skrivebordet og når man skal slette de for andre gang, kommer den meldingen opp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå