Gå til innhold

Samsung LE40A656 eller Sony W4500

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en ny 40" og valget står mellom disse 2.

Jeg skal bruke tven til å se på tv via get-boksen min, se på blu-ray filmer, spille ps3 spill og koble mac minien min til den.

Den kommer til å bli brukt ca. 65% til tv, 15% blu-ray filmer, 10% spilling og 10% på mac minien (internett og filer/serier)

Hvilken tv er best til mitt bruk ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal bruke tven til å se på tv via get-boksen min, se på blu-ray filmer, spille ps3 spill og koble mac minien min til den.

Den kommer til å bli brukt ca. 65% til tv, 15% blu-ray filmer, 10% spilling og 10% på mac minien (internett og filer/serier)

Samsung'en fikk dommen teknisk beste i TV2 om det kan gi deg et innspill. Men jeg kan ikke huske om Sony'en var med der.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket testen og fant:

Testvinner er Sony w4000: "Hjå Sony er biletkvaliteten svært god. Svart er faktisk svart, hudfargar ser naturlege ut, og fargane i biletet får toppscore. Dette er testens beste kjøp. 3 HDMI-inngangar."

Den nevnet Samsung er nr 3, men: "Dette er ein vakker – og dyr – tv frå Samsung. Kvalitetsmessig er dette den beste flatskjermen i testen, men han klarar ikkje rettferdiggjere den høge prislappen. 4 HDMI-inngangar."

w4500 var ikke med. Har fått vite på dette forum at modellen sliter med et fenomen kalt "clouding".

Hele testen: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...icle2372028.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...