waveshaft Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har tenkt å kjøpe en ny 40" og valget står mellom disse 2. Jeg skal bruke tven til å se på tv via get-boksen min, se på blu-ray filmer, spille ps3 spill og koble mac minien min til den. Den kommer til å bli brukt ca. 65% til tv, 15% blu-ray filmer, 10% spilling og 10% på mac minien (internett og filer/serier) Hvilken tv er best til mitt bruk ? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har tenkt å kjøpe en ny 40" og valget står mellom disse 2.Jeg skal bruke tven til å se på tv via get-boksen min, se på blu-ray filmer, spille ps3 spill og koble mac minien min til den. Den kommer til å bli brukt ca. 65% til tv, 15% blu-ray filmer, 10% spilling og 10% på mac minien (internett og filer/serier) Hvilken tv er best til mitt bruk ? Samsung'en fikk dommen teknisk beste i TV2 om det kan gi deg et innspill. Men jeg kan ikke huske om Sony'en var med der. Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har tenkt å kjøpe en ny 40" og valget står mellom disse 2.Jeg skal bruke tven til å se på tv via get-boksen min, se på blu-ray filmer, spille ps3 spill og koble mac minien min til den. Den kommer til å bli brukt ca. 65% til tv, 15% blu-ray filmer, 10% spilling og 10% på mac minien (internett og filer/serier) Hvilken tv er best til mitt bruk ? Jeg sjekket testen og fant: Testvinner er Sony w4000: "Hjå Sony er biletkvaliteten svært god. Svart er faktisk svart, hudfargar ser naturlege ut, og fargane i biletet får toppscore. Dette er testens beste kjøp. 3 HDMI-inngangar." Den nevnet Samsung er nr 3, men: "Dette er ein vakker – og dyr – tv frå Samsung. Kvalitetsmessig er dette den beste flatskjermen i testen, men han klarar ikkje rettferdiggjere den høge prislappen. 4 HDMI-inngangar." w4500 var ikke med. Har fått vite på dette forum at modellen sliter med et fenomen kalt "clouding". Hele testen: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...icle2372028.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå