Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennetrøbbel. Er jeg urimelig?

Gjest Guest_ja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ja_*

Det har seg slik at jeg har flyttet til en ny by for å studere uten noen av de gammle vennene mine, men heldigvis ble jeg godt kjent med en jente som bor ved siden av. På den korte tiden vi har kjent hverandre (4 måneder) har vi rukket å bli veldig godt kjent, fortalt hverandre våre innerste hemmligheter og støttet hverandre når vi har savnet hjem. Vi henger sammen konstant, og for det meste på hennes initiativ.

Men problemet er når kjæresten hennes kommer. Han er i militæret og kommer ca en gang i månen og blir en uke. Han har vært her ca 4 ganger nå, og hver gang han er her ser jeg ingenting til henne, hun sier såvidt hei når vi går fordi hverandre, har såvidt introdusert meg for han. Jeg forstår at hun savner han kjempemye, men samtidig så hadde jeg aldri vært på den måten. Når jeg har besøk hjemmenifra så er jeg selvsagt mye med dem, men jeg føler hun rett og slett stenger seg inne med han.

Så spørsmålet er, overreagere jeg? Burde jeg si noe til henne? Han flytter inn sammen med henne neste år, burde jeg ta avstand fra henne nå og heller finne meg en annen god vennine?

Jeg merker selv at dette blir mye meg-meg-meg, men hadde dere kjent til forholdet vårt ville dere skjønt problemet. Ingen av oss har egentlig blitt godt integrert i denne byen, vi er på en måte det eneste vi har, og de gangene han er her føler jeg meg helt alene, og hun gjør ingenting for å inkludere meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk typen hennes.. Tror nok du hadde følt det på samme måte hvis du hadde sett dama di en gang i måneden. Tror også at du burde passe deg så du ikke faller for denne jenta, det vil mest sannsynlig bare ende opp med krangling.

Så du overreagerer, og tror kanskje det er litt sjalusi som prater her ;p

Lenke til kommentar

Kanskje litt merkelig at hun ignorerer deg når dere først møtes. Det kan du kanskje ta opp med henne. Men at hun "låser seg inne" med kjæresten når han kommer fra militæret er noe du burde respektere. Hvis de elsker hverandre vil de nok streve med å være så mye fra hverandre og da ville bruke tiden de først har sammen til det fulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...