jak96 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen gitar-kjennere som har noe info eller erfaringer med el-gitar-merket Squire (lillebroren til Fender)? Er relativt nybegynner, og hadde tenkt meg en Fender nybegynerpakke med en steriocaster. Noen info om produktet eller merket, Squire generellt? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Denne tråden er nok feilpostet. Spørsmål om gitarer hører bedre hjemme i kategorien for "Musikkskaping og instrumenter". Denne kategorien finner du under Forum > Kultur > Musikk > Musikkskaping og instrumenter. Flytter tråden for deg, og lar det ligge en lenke igjen i denne kategorien så du finner tråden igjen. Snorre Edit: Velkommen til forumet forresten! Kan være en ide å utforske forumet litt. Finne ut hvilke kategorier som eksisterer og hva som diskuteres i dem. Man kan diskutere det aller meste her på forumet. Endret 23. november 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Squier er ganske årleite gitarer! Jeg har spilt på flere, og syns de er ganske gode. Det er ikke det samme som Fender akkurat, men det kan du ikke forvente heller når de koster 1/5 av prisen. Nå vet ikke jeg hvor nybegynner du er, men det kan være greit å utforske de forskjellige gitartypene før du kjøper. Det er dumt å kjøpe en Stratocaster når du egentlig kommer til å like Les Paul best. Så hvis du er helt fersk, ville jeg tatt en tur til en gitarbutikk og prøve ut litt forskjellige typer for å sjekke hva som passer deg best Men hvis du allerede har funnet ut at du liker stratocaster best, er Squier et bra sted å begynne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå