Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinnelig kollega m/kjæreste - flørting/vennskap etc

Gjest Mann-Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Mann-Gjest

Hei

Litt vanskelig å sette emnetittel...

Saken er at jeg har en arbeidskollega som er blitt mer og mer venn med tiden. Vi går veldig bra sammen, kan prate i timesvis om alt, og har endel felles interesser. Er den søteste jenta/kvinnen jeg noensinne har møtt....

Har blitt stormforelsket med tiden, men vet ikke helt hvor hun er. Hun er i et forhold, men sender meg sms etc. Ikke noe seksuellt, så vet ikke om jeg er venn eller potensiellt mer-venn i hennes øyne.

Jeg vil ikke være årsak til et eventuellt brudd i hennes nåværende forhold. Samt at jeg er ikke ute etter sex, ønsker meg mer enn det: et ekte og genuint vennskap/forhold, felles hobbyer etc. Når jeg ser henne ser jeg fremtiden. Kanskje jeg tenker for mye?

Måtte bare få det ut, har ikke pratet med venner om det heller.

MVH M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-Mann

Vi har ikke direkte kontakt hele uka, er snakk om 1/3 i uka kanskje. Forskjellige firmaer, men samme bransje.

Men må innrømme at hun noen ganger har gjort meg litt ukonsentrert/slurvete i arbeidsoppgavene.

Typen hennes er mye borte, sjelden hjemme. Så vet ikke om jeg vil ta kontakt der. Samtidig er jeg usikker på å brette følelsene for mye ut, da jeg ikke vil miste vennskapet heller. Som jeg nevnte, tror jeg tenker for mye/for mye følelser. Vanskelig å finne noen fasit egentlig.

Mvh

Lenke til kommentar
Hei

Litt vanskelig å sette emnetittel...

Saken er at jeg har en arbeidskollega som er blitt mer og mer venn med tiden. Vi går veldig bra sammen, kan prate i timesvis om alt, og har endel felles interesser. Er den søteste jenta/kvinnen jeg noensinne har møtt....

Har blitt stormforelsket med tiden, men vet ikke helt hvor hun er. Hun er i et forhold, men sender meg sms etc. Ikke noe seksuellt, så vet ikke om jeg er venn eller potensiellt mer-venn i hennes øyne.

Jeg vil ikke være årsak til et eventuellt brudd i hennes nåværende forhold. Samt at jeg er ikke ute etter sex, ønsker meg mer enn det: et ekte og genuint vennskap/forhold, felles hobbyer etc. Når jeg ser henne ser jeg fremtiden. Kanskje jeg tenker for mye?

Måtte bare få det ut, har ikke pratet med venner om det heller.

MVH M

At du ikke vil ha sex med henne, men bare ha "et ekte og genuint vennskap/forhold", syns jeg virker litt rart hvis du sier du er forelsket. Jeg vil alltid ha sex med jenter jeg er forelsket i... synes det er en naturlig del av et romantisk forhold.

Lenke til kommentar
Men herigud da man, trenger det å bety så mye at dere to kommer godt overrense i og utenfor arebidstiden og at hun sender deg sms`er osv... Trenger ikke å bety noe mer enn a hun synes du er en trivelige fyr å snakke med og ikke mer.

At han stresser kan jo være en grei indikasjon på at han er veldig interessert i henne.

Lenke til kommentar
Gjest Mann-Gjest
At du ikke vil ha sex med henne, men bare ha "et ekte og genuint vennskap/forhold", syns jeg virker litt rart hvis du sier du er forelsket. Jeg vil alltid ha sex med jenter jeg er forelsket i... synes det er en naturlig del av et romantisk forhold.

Selvfølgelig har jeg seksuelle tanker om dama, men er ikke hypp på å være innmari offensiv(f.eks i fylla) så lenge hun er i et forhold. Tenker litt "en gang utro, alltid utro". Kan ikke selv forvente gull i framtiden hvis hun driter i kjæresten sin... Men som en nevnte, jeg burde vel kanskje ikke legge for mye i dette.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg seksuelle tanker om dama, men er ikke hypp på å være innmari offensiv(f.eks i fylla) så lenge hun er i et forhold. Tenker litt "en gang utro, alltid utro". Kan ikke selv forvente gull i framtiden hvis hun driter i kjæresten sin... Men som en nevnte, jeg burde vel kanskje ikke legge for mye i dette.

Ok, skjønner.

Jeg hadde uansett gjørt et fremstøt for å sjekke temperaturen, men på en måte som gjorde at det ikke ble ukomfortabelt å være venner etterpå. Bare ikke bli rammet av one-itis eller rot det til med romantikk. Det er ikke skjebnen at dere skal være sammen uansett. Men om du får respons på fremstøtet, kan du legge slagplan derfra.

Det store spørsmålet er hvordan sjekke temperaturen på vannet uten at du får frostskader hvis det viser seg å være iskaldt, slik at du i fremtiden ikke kan gå på stranda i nærheten av vannet engang.

Lenke til kommentar
Gjest Mann-Gjest
Ok, skjønner.

Jeg hadde uansett gjørt et fremstøt for å sjekke temperaturen, men på en måte som gjorde at det ikke ble ukomfortabelt å være venner etterpå. Bare ikke bli rammet av one-itis eller rot det til med romantikk. Det er ikke skjebnen at dere skal være sammen uansett. Men om du får respons på fremstøtet, kan du legge slagplan derfra.

Det store spørsmålet er hvordan sjekke temperaturen på vannet uten at du får frostskader hvis det viser seg å være iskaldt, slik at du i fremtiden ikke kan gå på stranda i nærheten av vannet engang.

Får prøve å ta dette med måte. Har noen vage planer som innebærer å ha det moro, uten å inkludere sjekking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...