Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Forsøket på ¨skaffe IP-adresse har utløpt *LØST*

Betenkt

Anbefalte innlegg

Jeg restartet ruteren min en gang år PS3'n var på, og nå får den ikke ny IP-adresse, Kommer bare Forsøket på å oppnå ny IP-adresse har utløpt.

Har prøvd å restarte PS3'n og ruteren, deaktivere og atkivere internettforbindelsen.

Det fungerer perfekt på alle andre enheter.

Det har skjedd med meg før bare at da har det vært forbindelsen til PSN som var utløpt, men det var faktisk med en annen ruter. Har trådløs forbindelse.

Noen som har noen ideer om hvorfor dette skjer? Vil det fikse seg selv slik som når PSN har utløpt?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg restartet ruteren min en gang år PS3'n var på, og nå får den ikke ny IP-adresse, Kommer bare Forsøket på å oppnå ny IP-adresse har utløpt.

Har prøvd å restarte PS3'n og ruteren, deaktivere og atkivere internettforbindelsen.

Det fungerer perfekt på alle andre enheter.

Det har skjedd med meg før bare at da har det vært forbindelsen til PSN som var utløpt, men det var faktisk med en annen ruter. Har trådløs forbindelse.

Noen som har noen ideer om hvorfor dette skjer? Vil det fikse seg selv slik som når PSN har utløpt?

Hm, fikk det i orden igjen. Virker som PS3'n har problemer med å ta imot 802.11b/g/n. Fungerer med b/g.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...