P0nduz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei Har fått meg internett fra get, men lurer på en ting i forbindelse med modemmet. det står bare og blinker på power og link men alikevel kan jeg gå online? er dette vanlig eller skal jeg anta det er feil på modemmet? Får også litt lavere hastighet enn det jeg har bestilt? er dette noe som også er vanlig hos get slik som hos andre?? Takker for svar ..christer.. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvilket abonnement har du og hva viser dine målinger? http://www.speedtest.net/ Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 betaler for 6500/1000 og får 6000/900 men dette er jo ikke noe krise da bare lurte på om det var vanlig.. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ok,er vel ikke så galt det.Har du trådløst nett?Om du har det kan du jo prøve og måle hastighet med kablet nett... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 kablet nett. får samme både trådløst og med kabel.. hehe.. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 kablet nett. får samme både trådløst og med kabel.. hehe.. På mitt Get modem er det en knapp på toppen som jeg er usikker på hva gjør men den fjerner noen av lampene selv om jeg er på nett. Kanskje ditt modem har noe tilsvarende. Lurer på om det er noe slags selvtest knapp. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe som slår meg inn er feil firmware, eller at modem feilet å hente inn firmware update. Hva slags type/modell er modemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå