Sponis Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg er ny i dette gamet, og ønsker tips til forbedringer slik at jeg vet hva jeg skal fokusere på når jeg fortsetter å leke meg rundt i nybegynnerstadiet. Endret 23. november 2008 av Goz Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 noe veldig rart som skjer med fargene i himmelen her(spess oppe til venstre)? kanskje drøye litt med fargejusteringene? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg synes himmelen ødelegger hele bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg synes den gritty himmelen gjør det enda mer kunstig, og det ser nesten ut som en kulisse. Jeg liker at du har valgt å gjøre noe helt unaturlig med fargene, slik at et ganske anonymt bilde av et gammelt hus er blitt litt annerledes. Vignetteringen er en annen historie. Den er et godt stykke over streken for meg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Bildet fungerer for min del, gir et volsomt inntrykk og det er det som gjelder for min del, at bildet kommuniserer. Fargene utgjør en fin kombinasjon. Endret 23. november 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Nå prøvde jeg å gjøre himmelen mer anonym. Ble det bedre? Tips til flere forbedringer? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 burde kanskje beholdt originalen. gjør det lettere. den grønnfargen oppe til venstre syns eg enda er litt rar Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg la til orginalen. Det er den nederste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå