Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se Oslo og Trondheim i full 3D - Verdt og prøve! Kikket tilfeldigvis innom den Norske søkemotoren Sesam og registrerte deres nye satsing, som er kart i full 3D. Så langt er det kun Oslo og Trondheim som kan sees. Dette er veldig morsomt, kan søke inn på eksakte adresser og se huset sitt i full 3D, fra verdensrommet Bør prøves. OBS! Et kraftig skjermkort av nyere dato og en skikkelig brebånds oppkobling er og foretrekke. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Vi gjør det, fine greier for terrorister Abdulla Bombschool NEW: 3d planning! Edit. Mente ikke at det var gammelt nytt, bare viser til annen tråd det diskuteres i. Endret 23. november 2008 av War Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Så dette er "gammelt" nytt? Synes det var artig og se kjøkken vinduet mitt fra verdensrommet jeg da Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Verste at det ikke er så utdatert heller, vi malte i sommer og det vises. Pluss at vi grevde ut for garasje og det vises også. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ja, er kjempe tøft Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg ser oslo i full vr 3d ofte jeg. skillelig imponerende spesiellt oppløsninga.. liker også de autentiske luktene og følelsene Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Aha! Lukter? Gjennom PC skjermen? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 tenkte real life and no, it's not a new patch Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Det ville vært litt av en oppdatering. Selv synes jeg Oslo stinker av urin, spy og kebab for tiden Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Syntes det er knalltøft jeg Nå er det jo blitt flere byer og snart kommer Stavanger, Kristiansand og Bergen også. Samt at du nå kan gå visuelt i Oslos gater med de nye gatebildene... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ja det er tøft. Kunne tilogmed se fargen på gardinene mine Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det der så skikkelig stilig ut. Virkelig irriterende at det ikke fungerer på Ubuntu. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Syntes det er knalltøft jeg Nå er det jo blitt flere byer og snart kommer Stavanger, Kristiansand og Bergen også. Samt at du nå kan gå visuelt i Oslos gater med de nye gatebildene... Hvordan kan man gjøre det siste? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Trykk på en av de blå prikkene. Så er det bare å trykke videre derfra. Husk fullskjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå