Melanie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) . Endret 14. april 2009 av Melanie Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg synes det er en god ide og fin komposisjon. Ingenting å utsette på det tekniske heller. Men ville gjerne sett fjeset til jenta. Kanskje det var et bevisst trekk at håret skulle dekke ansiktet, men synes ikke det fungerte helt da det er umulig å få tak i et uttrykk. Det er ikke mye som skal synes av et ansikt før man kan relatere seg til det. Hesten derimot har et veldig fint uttrykk Endret 23. november 2008 av magnuje2 Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 At ikke ansiktet til jenta vises synes jeg gjør hele bildet. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken måte jeg skal tolke bildet. Er det fryktelig trist, eller en gladklem? Jeg heller mot det første, for jeg synes hesten har et ganske trist uttrykk. Jeg begynte å tenke på Blåmann-sangen. Den handler riktig nok om en bukk, men følelsene den setter i sving får jeg her også. I litt mindre grad riktignok. Den triste og grå himmelen gjør også at jeg heller den veien. Jeg tolker altså bildet som at dette er et farvel til en god venn, og sånn sett så er det et vellykket bilde i mine øyne, for det vekker assosiasjoner og følelser. Ikke mange bilder her inne gjør det. Jeg har mine tvil om at bildet faktisk er ment som jeg tolker det, men det ser jeg heller på som positivt. På det tekniske har jeg fint lite å kommentere, synes det er godt ekponert, fin fokus og fine farger som passer godt inn i bildet. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg synes dette var et veldig fint bilde. Både kompisisjon og utsnitt synes jeg er godt. Eksponeringen derimot synes jeg er perfekt! Det er detaljer i både de lyse og mørke områdene. Veldig fint bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg har ingenting å utsette på dette pikeromantiske bildet, men hører til dem som gjerne ville sett litt mer av ansiktet. Edit: Men på den annen side er det litt besnærende at de nesten glir ihop, i og med at venninnen din er anonymisert. Men jeg ville heller hatt et perfekt "hest er best"-bilde. Endret 23. november 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skulle likt å sett mer av jenta, med eller uten hest Lenke til kommentar
Melanie Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Takk for alle kommentarene, kjempegøy å lese at dere syntes det var bra men også veldig bra at dere sier hva jeg kunne gjort bedre;) bildet er kanskje litt anonymt, litt enig at annsiktet hennes skulle ha syntes litt mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå