Cardi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Var ute en tur på stranden i går å tok noen bilder. Her er et av dem. Legger ved v.2 Endret 23. november 2008 av Cardi Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Synes det er litt skjevt, ellers synes jeg motivet er fint. Synes fokuset sitter bra og. Endret 23. november 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) motivet er jo flott.. men bilde som helhet mangler kanskje litt? kanskje tatt bildet lavere evt annen vinkel. noe med stranden som skurrer litt og. kanskje vært best uten? Endret 23. november 2008 av nbmofo Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Prøvde en annen vinkel med de svanene gadd bare ikke å forme et hjerter mer enn en gang. Prøver med et litt tettere utsnitt. Kanskje det hjelper litt. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 syns hvertfall selv at det utsnittet ble mye bedre:) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det ble ganske søtt i sin endelige form. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Flott fangst og komposisjon. Fargene gir også en myk og rolig stemning, parret med måker komplimenterer også motivet. Tror utsnittet til høyre fungerer best fordi det da ser litt rettere ut. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 hadde vært artig å fått en vinkel der måkeparet var inni hjertet til svanene. selvfølgelig ikke så lett å få til i etterkant(eller der og da) Lenke til kommentar
Miamaria Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Absolutt best i versjon to synes jeg. Artig å komme over slike motiv. Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Takk! Enig i at siste bildet ble best. Var litt lucky akkurat med det motivet der. Hadde med lillesøster (10), og plutselig så ropte hun og ba meg se. Rakk akkurat å knipse det. Trynemjoel: Jeg ville ikke forsterke fargene veeldig mye nettopp fordi fargene ga den stemningen du snakker om. Lenke til kommentar
si Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Æsj, svaner må slutte med den tacky 80-tallsposingen sin. For noen klissete dyr. Jeg synes altså svaner som former hjerter er et litt oppbrukt kjærlighetsmotiv. Men for all del, hadde jeg kommet over noen som gjodre det, hadde jeg nok tatt bilde av dem selv. Dette liker jeg med bildet: -Fint lys -Fint at vinkelen på svanene ikke er helt fra siden, det ville vært kjedeligere og "flatere". -Måkeparet gjør bildet mindre glatt (siden måker er mye mindre klissete dyr enn svaner...) -Nydelig bakgrunnsfarge Du kan lage et fint, personlig kort til neste gang du skal i bryllup til noen:) si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå