Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg lurte på om jeg kunne spille xbox GTA: SA på xbox 360? på GTA: SA er det jo så mange koder og kjøretøy og alt sånn Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg lurte på om jeg kunne spille xbox GTA: SA på xbox 360? på GTA: SA er det jo så mange koder og kjøretøy og alt sånn Ja det kan du, men du må ha harddisk på xboxen. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 å? hvorfor det? skal ha Elite Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Elite har 120gb HDD, så det går nok bra Edit: Du kan lese litt mer her. Endret 23. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 hehe, kris, tviler ikke men hvorfor? er det slik att jeg kan instalere det og spille CD ? ellr why.. =? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men det er kanskje fordi xboxen må oppdateres ellerno. Det eneste som står på xbox.com er Støtte for gamle Xbox-spill krever at du har en harddisk på Xbox 360-konsollen. Det står ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 hvor kan jeg kjøpe san andreas til xbox? jeg finner det ikke noen steder Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det kan nok bli vanskelig å få kjøpt nytt, så du må nok kjøpe brukt. Jeg fant det ikke i noen nettbutikker iallefall. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 hmmm.. takk for hjelpen .. ser dette lovende ut? fant ett .. http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...p;PageNum=1#top Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Han har "Positiv: 99.78%" så tror det går greit å kjøpe av han Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det var jo snakk om at GTA: SA skulle komme til Xbox Originals, men jeg mener å huske å ha lest at det ikke skulle komme ut i Norge Den norske Xbox Originals siden viser ikke San Andreas, men det gjør derimot den amerikanske... Kan jo kanskje gå hvis man har en amerikansk account? (Er ikke sikker) Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 hva mener du med xbox ORGINAL? :O er ikke alle spill orginale? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Xbox originals er xbox1 spill som man kan laste ned fra Marketplace. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 okeeeyy? :S marketplace.. ehh.. ja takk for svar men litt offtopic på gta iv? sant? er det bilder som dodge og mercedes .. liksom.. merker! Ekte biler på en måte. Hvis dere skjønner? er det sånne biler som lamborghini og det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er biler som ligner på ekte merker, men de bruker ikke navnene dems, de har nye navn. Denne bilen er den som ligner mest på lamborghini, med dører som går oppover. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Alle bilene i GTA-spillene er inspirert av virkelige kjøretøy. Les mer om dem her: http://gta.wikia.com/wiki/Category:Vehicles Grunnen til at du må ha harddisk for å spille gamle spill er at hvert av dem er avhengig av en egen ekstra programsnutt for å fungere. 360-en er ikke det som kalles direkte bakoverkompatibel (slik som f.eks. PS2 er med PS1), og kan dermed ikke kjøre alle gamle titler uten videre. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 ok. noen som ligner på dodge ram eller viper? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Banshee ligner veldig på Viper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå