AndersT2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fikk "Guitar Hero: World Tour" i går. Men da jeg pakket opp trommene så fant jeg verken mottaker eller batterier, begge ting var beskrevet som innhold i bruksanvisingen. Eller skal man bruke den som er for gitaren til trommene også? Det som lå i pakken var trommesettet, trommestikker og mikrofon. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Ingen som vet om det skal være egen mottaker for trommesettet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det egen mottaker for gitar og trommer på PS3? Jøss... På Xbox er det ingen. Den bruker den samme innebyggede mottakeren som den gjør til de vanlige kontrollene. Uansett: Jeg vil TRO at det er den samme. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 PS3 har vel ikke innebygd RF mottaker, derfor bruker de en dongle tipper jeg. La merke til at feste skruene til cymbalene også mangeler, så det er en del som er borte. Tipper mottaker, feste skruer og batterier lå i samme poste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå