verwooks Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Noen som har testet dette ? http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...&Number=2052608 Funker det stabilt ? Tenkte jeg skulle teste å se om jeg får noe bedre kvalitet på lyden, samt om jeg får vekk den forferdelige statiske lyden i freelancer uten å måtte slå av hardware acc. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dette skal jeg teste ;-) - Judaz - Lenke til kommentar
Akise Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Glede meg t eg komme hjem eg! Detta ska skje raskt! (kjøpte anlegg i går ) tenkte å kjøpa nytt lydkort, men eg spare heller dei pengene, TAKKER for denne tråden! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Syntes det var rart at ingen har postet det her tidligere .. men men .. Til dere som tester, kan vel være lurt å ta en bra uninstall før dere setter i gang. Slett alt av dll filer .. samt register nøkler og sånt først .. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hva mener du med uninstall?(av lydkortet?) og hva er nøkler, og hvilke *.dll filer skal jeg slette? -spyder-=n00b? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Fjerne forrige drivere ordentlig først .. har hatt dårlige erfaringer med driverne til creative. De burde fjernes HELT .. gå til system32 og slå på detaljvisning, trykk på toppen av kolonnen og velg more .. nederst på menyen og velg deretter company. Nå kan du velge å sortere filene etter company og slett deretter alt av creative. Gjør det samme i drivers katalogen og fjern alt av creative inf filer i /inf katalogen. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Takker for svar! glede meg anda mer t eg komme hjem! (sitte på skulen :-? ) Lenke til kommentar
opera Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Vil jeg få merkbart bedre lyd og samtidig et lydkort som er kompitabelt med de samme spillene om jeg bytter ut mitt onboard lydkort fra C-media med mitt gamle s. blaster live og oppdaterer det med de nye driverene???? For jeg syntes egentlig det onboard lydkortet gir svak utgangseffekt iforhold til det S.Blaster live kortet jeg hadde......... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Må bare gjøre slik at jeg kan følge med i denn tråden Test ut da noen! Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jepp, jeg testet dette på en 20 gb disk jeg hadde liggende( tør ikke installere hackede drivere på den vanlige disken) og det funket fett. Jeg vil påstå at lyden er merkbart, men ikke veldig mye bedre når jeg har PC'en koblet til anlegget og hører på musikk. Jeg har ikke opplevd noe som tilsier at det ikke er stabilt. Hvis det fortsetter å funke fint, installere jeg det på den vanlige disken... tusen takk for bra tips... Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det blir iallefall lyd for å si det sånn, men hvor mye bedre en det var fra før (SB Live) er usikkert. Men driverene funker iallefall som bare det. HAr hørt litt på en del MP3 filer, både rene akustiske (med Toad The Wet Sprocket) og elektriske (Posies) og synes faktisk at mellomfrekvensene kommer litt bedre frem. Dog, smaken er som baken............. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 kjører moddede audiogy2drivere på audiogy1 har vel gjort det et halvt år nå elns Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 kjører moddede audiogy2drivere på audiogy1 har vel gjort det et halvt år nå elns Hvor har du funnet disse driverne? Jeg har selv et "pensjonert" Audigy-kort (nå bruker jeg Nvidia Soundstorm ) som jeg kan "fixe" litt på. Dessuten så er jeg overbevist om at kortene er temmelig like på det tekniske (Audigy 2 er bare det Creative lovte til Audigy). Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Sjekk første post .. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 feil, det tar en time å lese instruksjoner så må du laste ned audiogy2 cdn (får da med alle progrmmer til audiogy2 , de er ikke dumme alle sammen) søkefunksjonen er nede men skrev det i en post jeg kalte ny creative driver elns, men kortet er et audiogy1 poenget er at det er 323 driver og ikke 215 eller hva det var siden creative på den tiden ikke hadde oppgradert audiogy1 driverne, det er en risk men når søkefunksjonen er oppe kan du lete etter tråden. Vet ikke om nye drivere er lansert til audiogy1 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Er det noen som har testet guide #2 ? Er den bedre en guide #1 på noen måte ? Tenker mest på stabilitet .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå