RasmusKRiis Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Åssen funkere det? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kanskje litt voldsomme farger? spessielt i forgrunnen. hadde kanskje også gjort seg bedre med litt mindre forgrunn, syntes den var litt forstyrrende. tar mye av plassen kontra hovedmotivet Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Fint sommerbilde.. Jeg syntes forgrunnen var fin, viser litt gårdsnatur. Ellers hadde det ikke gjort noe om skarpheten var bedre... EDIT; I dette lyset ville det kanskje vært en fordel å tatt to bilder, et hvor himmelen blir litt penere (tenker da på de utbrente områdene), og et hvor resten sitter fin i histogramme... Endret 23. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er ikke bildet litt skjevt? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er ikke bildet litt skjevt? Dersom bildet er skjevt, er ikke det noe særlig ødeleggende i mine øyne... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) personlig så foretrekker jeg en mer utstrakt ramme. men det er smaksak. blir kanskje litt veldig standard.. tar friheten til å legge ut en crop, si fra om vil skal fjerne. Edit: reduserte fargemetningen litt. Endret 25. november 2008 av nbmofo Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Er fargene for karftige? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 var helst fargene i forgrunnen eg syntes var litt kraftige, ikkje på gården etc. kan også være min skjerm. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det bare meg, eller så jeg nøyaktig det samme bildet på BK for en stund siden? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det bare meg, eller så jeg nøyaktig det samme bildet på BK for en stund siden? Er ikke bare deg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg synes også jeg har sett dette bildet før; søkte litt men fant det ikke da. Tom Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 litt for mye farge metning og forgrunnen blir litt for forstyrrende for mine øyne! Burde vært skarpere også Likte den andre versjonen best, pgr av mindre forstyrrende forgrunn!! Mvh Daniel Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kan noen rette opp bildet?! Utrolig irriterende med den skjeive gården. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Prøvd og rette opp noen av feilene dere hra påpekt. Ble det bedre? Endret 25. november 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, jeg vet jeg er ond., men måtte bare. Ser at du endret det i går, unødvendig å poste et bilde 2 ganger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, jeg vet jeg er ond., men måtte bare. Ser at du endret det i går, unødvendig å poste et bilde 2 ganger. Du er ikke ond; du er oppmerksom. Dette er tråden jeg tenkte på. Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Syns bildet er fint, men burde vært rettet opp så låven hadde blitt rett. Skulle også være mye mer widescreen i følge meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå