Shai'Tan Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Finnes det noen gode rollespill på xbox? hadde tenkt noe i Final fantasy stil.. kommer det ut noen rollespill snart? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du har jo Morrowind, da. Det anbefaler jeg. Ellers kommer jo Fable..."snart"! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Morrowind kan vel ikke sammenlignes med Final Fantasy i det hele tatt, det kan vel egentlig ikke Fable heller? Og som du sa "snart" kommer det:) Hehe Lenke til kommentar
Geeker Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Star Wars: Knights of the Old Republic kommmer i sommer. Det skal jeg ha Første skikkelige rollespill i Star Wars universet + det er laget av Bioware... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hum han spør fortsatt om RPG alla FF serien, jeg kan ikke hjelpe deg, for jeg vet ikke om noen :-? Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Tror ikke det er noen FF-lignende RPG`s til XBOX desverre Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du kan jo sjekke ut Sudeki som kjem til høsten/vinteren. Det har blitt omtalt som Final Fantasy til Xbox. Ellers, så har du jo Phantasy Star Online og Shenmue 2 som faktisk er ute i butikkane no. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ja, sku akkurat til å nevne sudeki, det ser ganske så rått ut... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Morrowind kan vel ikke sammenlignes med Final Fantasy i det hele tatt, det kan vel egentlig ikke Fable heller? Og som du sa "snart" kommer det:) Hehe Han spurte også rett ut: "Finnes det noen gode rollespill på xbox?" Need I say more? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Så skriver han vidre, noe i stil med Final Fantasy Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Ta en kikk på True Fantasy Live Online: True Fantasy Live Online. Video #1 True Fantasy Live Online. Video #2 True Fantasy Live Online. Video #3 Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Så skriver han vidre, noe i stil med Final Fantasy Det er irrelevant. Han er ikke den eneste som leser denne posten, og han spurte i første omgang om et godt rollespill til Xbox. Dette er til hjelp for alle. Heller hjelpe enn å kverulere, mener du ikke? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Ta en kikk på True Fantasy Live Online: True Fantasy Live Online. Video #1 True Fantasy Live Online. Video #2 True Fantasy Live Online. Video #3 Det ser grassat morsomt ut. Gleder meg som en unge til det spillet, samt Xbox Live kommer til Norge. Tror det blir en helt ny spillopplevelse. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Liker ikke sånne online spill med maskingevær å masse merkelige ting, må ha good old dungeons and dragons... når kommer egentlig xbox live til norge? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Liker ikke sånne online spill med maskingevær å masse merkelige ting, må ha good old dungeons and dragons... når kommer egentlig xbox live til norge? Absolutt ingen fastsatt dato for dette enda. Ikke tro på broren til vennen din sin fetters onkel. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Liker ikke sånne online spill med maskingevær å masse merkelige ting, må ha good old dungeons and dragons... når kommer egentlig xbox live til norge? Det er jo bare å bestille fra sverige...Jeg har hatt xbox live siden jul.. Lenke til kommentar
Shai'Tan Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vet når sudeki kommer ut? hadde vært stillige med noen rpg spill til boxn Lenke til kommentar
dblood Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vel bare for å informere så er StarWars Galaxies på vei til XBoX også les mer om det her http://xbox.ign.com/articles/360/360654p1.html . Og seffølgelig må vi ikke glemme Counter Strike som dere kan lese mer om på følgende side http://www.homelanfed.com/index.php?id=6804 . Have phun mvh Georg "D-BlooD" S. Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 For svarte svingende..... hvorfor har ingen nevnt dette spillet når han pent spør om et bra RPG til Xbox??? "Baldur's Gate Dark Alliance" Spillet er jo helt KONGEBRA og har fått kjempekarakterer verden over. Og ja, det finnes i Norsk versjon i Norge - jeg har sett det på Ram&Rom i Oslo. Tror det faktisk fikk 9.4 av 10 mulige på xbox.ign.com. Se selv. Grafikken er helt utrolig bra (beste jeg har sett i noe rollespill). Du ser spillerne ovenfra i full 3D med full kontroll over kamera og rotasjon. Og JA - du hørte riktig: "spillerne". Spillet kan spilles av 2 personer samtidig, og det er tonnevis med våpen, skatter, magics, klær og rustninger som kan finnes underveis i de ørten områdene og brettene. Masse forskjellige monstre også, med fantastisk animasjon. :smile: Dette spillet har forresten det mest realistiske vannet jeg har sett i noen spill på noe system!! (og jeg har sett mange forsøk opp gjennom årene) Når du går / hopper / løper i vann, så dannes det bølger eller ringer som duver bortover overflaten. Lys-effektene er også fantastiske. F.eks. når du står inne i en mørk hule og skyter en pil med flammer på. Lyset av flammen på pilen kaster realistiske skygger og lys bortover gangen, osv. Spillet kan best sammenlignes med en slags blanding av gode gamle "Gauntlet", "Golden Axe" og "Morrowind". Morrowind er jo også bra, men kan ikke helt sammenlignes da det er en FPS. :-? Jeg må anbefalte Baldur's Gate Dark Alliance på det sterkeste til alle som har Xbox og som liker litt god, gammeldags hacking/slashing/skyting/samling/kjøp-salg/rpg-oppdrag/intrikat histore, osv. Det er faktisk også bra stemmer og "skuespill" på karakterene du møter underveis og må snakke med slik at du lever deg godt inn i historien. Men for de som tviler: gå selv ut på nettets mange xbox spill-review sider og søk etter spillet. Kan ikke huske å ha lest at det har fått noe dårligere enn 8 av 10 poeng noe sted. Jeg selv gir spillet 10 av 10 LØP OG KJØP ! ! ! ! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Anbefaler Baldur's Gate: Dark Alliance, ja, men dette er fullstendig hack & slash. Det har til nærmet lik null sammenheng med Bladur's Gate-spillene til PC. Her kan du lese omtalen min hvis du vil: http://www.gamer.no/omtaler/baldurs_gate_d..._dark_alliance/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå