Stimani Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, jeg vurderer å bytte ut stue-pcn med en PS3, for HD-spill, Blueray-filmer osv. Lurer derfor på om PS3 har en innebygget nettleser, og om man eventuelt kan laste ned en slik. Sist men ikke minst lurer jeg på om denne nettleseren støtter NRKs nett-tv. Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Klarer i hvert fall ikke starte NRK med den innebygde nettleseren i XMB Så nei på orginal PS3 Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Klarer i hvert fall ikke starte NRK med den innebygde nettleseren i XMB Så nei på orginal PS3 Det funket hos meg. Tester nå Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Klarer i hvert fall ikke starte NRK med den innebygde nettleseren i XMB Så nei på orginal PS3 Det funket hos meg. Tester nå hmm, funker ikke hos meg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har du lastet ned siste fw oppdatering? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Blueray-filmer osv. Blu-ray. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har du lastet ned siste fw oppdatering? ikke sikker, skal se på det senere Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bumper denne tråden. Jeg har flere ganger prøvd å kjøre NRK nett-TV på min PS3, men får bare beskjed om at "Dette programmet er ikke understøttet". Noen som har tips/råd? Har oppdatert til siste FW (2.53) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå