Dunedain Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Remember Afrika? It's a nature-themed PS3-exclusive photography game that met moderate success when it debuted in Japan earlier this year. An English release seemed unlikely due to the niche content of the game, but it appears the game will be making its way to American shores -- and from an unlikely source, as well. National Geographic has picked up the rights for Afrika, rebranding it as National Geographic: Africa. It's promised to release next month -- but with potentially very little fanfare. Dette var en fin nyhet. Bra National Geographic ordner opp i sakene! Link. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Så bra, dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 An English release seemed unlikely due to the niche content of the game, but it appears the game will be making its way to American shores -- and from an unlikely source, as well. Link. unlikely? Ikke egentlig når det er national geographic som står for mye av innholdet, samt at der har vært med på produskjonen for å se til at spillet ble så naturtro som mulig. Samt at alle fakta opplysninger er korrekte. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen mulighet for at det kommer til Norge? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen mulighet for at det kommer til Norge? Ser mørkt ut foreløpig, men nå kan vi jo alltids bestille de fra USA og få engelsk tale/tekst iallefall. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen mulighet for at det kommer til Norge? Ser mørkt ut foreløpig, men nå kan vi jo alltids bestille de fra USA og få engelsk tale/tekst iallefall. Så det kommer ikke ut i Europa i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva er galt om det ikke kommer til Norge? Trenger du norsk tekst/tale? Importere er en fin ting. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ikke det at jeg trenger norsk tekst/ tale men hadde vært flott om det kom til landet allikevel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er sikkert fint for småunger som ikke kan importere, men for folk som bestiller spill fra utlandet ser jeg ikke problemet. Det er billigere å importere og man får det som regel tidligere. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jo sant det, problmet er at jeg er 17 og ikke får ekte visa kort før jeg blir 18. Mamma sitt kort får jeg ikke låne, hun er veldig skeptisk til og handle fra utlandet. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Har vanskelig for å tro at National Geographic tror spillet kan selge her i Europa. Så jeg tror ikke det kommer, ikke med det første iallefall. Men dersom det selger bra i USA, skal du ikke se bort fra at det kommer om et år tid. Ellers får du høre med den lokale spillsjappa om de kommer til å ta inn noen eksemplarer av spillet Gamezone gjør det nok(gjorde det iallefall for 2-3 år siden). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jo sant det, problmet er at jeg er 17 og ikke får ekte visa kort før jeg blir 18. Mamma sitt kort får jeg ikke låne, hun er veldig skeptisk til og handle fra utlandet. Nordea funket i min tid som 17åring som Visa. Men tilbake til topic, så lat som jeg er. Når blir spillet lansert? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jo sant det, problmet er at jeg er 17 og ikke får ekte visa kort før jeg blir 18. Mamma sitt kort får jeg ikke låne, hun er veldig skeptisk til og handle fra utlandet. Nordea funket i min tid som 17åring som Visa. Men tilbake til topic, så lat som jeg er. Når blir spillet lansert? Off topic: Har hørt nordea gir ekte visa kort til folk under 18, men har ikke nordea her i byen Men bir 18 om ikke lenge uansett. On topic: Hvorfor skulle det ikke selge i Europa? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dette er en fantastisk nyhet for meg. Skal importeres når det kommer. For en hobbyfotograf som meg så er dette spillet et blinkskudd for meg. Og dårlige "puns" stopper ikke der. Er veldig glad spillet endelig kommer meg Engelsk tekst og tale. Har hatt fokus på dette spillet en stund nå. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har bestilt det på englesk fra Kina, og kommer en gang i starten på Desember. yesasia.com eller noe slikt. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ryktene sier at det kommer som nedlastbart spill på PSN ... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ja, men tror det blir bluray-release. Tror de PSN-ryktene stammer fra pressemeldingen hvor både PS3 og PSN var nevnt som målgruppe. Og det kan godt være video-tjenesten på PSN, National Geographic sikter seg inn mot, uten at jeg vet noe om dette selvsagt. :-/ Endret 24. november 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 bebeluv: Som det står i førstepost, så kommer spillet neste mnd. Jo Are: Sony har vel ikke troa på at europeere vil fotografere dyr uten mulighet til å skyte de? Av samme grunn som de ikke ville gi det ut i USA - de tror ikke det er marked for det her. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Afrika, ja. Min far snakket alltid varmt om Afrika. De er jo så snille der, spesielt mot gamle folk. Nå skal jeg til Afrika. Akkurat som Jarald ville ha sagt det, nå kan vi alle reise til Afrika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå