Gå til innhold

National Geographic gir ut Afrika i USA

Dunedain

Anbefalte innlegg

Remember Afrika? It's a nature-themed PS3-exclusive photography game that met moderate success when it debuted in Japan earlier this year. An English release seemed unlikely due to the niche content of the game, but it appears the game will be making its way to American shores -- and from an unlikely source, as well.

National Geographic has picked up the rights for Afrika, rebranding it as National Geographic: Africa. It's promised to release next month -- but with potentially very little fanfare.

Dette var en fin nyhet. Bra National Geographic ordner opp i sakene!

Link.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
An English release seemed unlikely due to the niche content of the game, but it appears the game will be making its way to American shores -- and from an unlikely source, as well.

Link.

unlikely? Ikke egentlig når det er national geographic som står for mye av innholdet, samt at der har vært med på produskjonen for å se til at spillet ble så naturtro som mulig. Samt at alle fakta opplysninger er korrekte.

Lenke til kommentar

Har vanskelig for å tro at National Geographic tror spillet kan selge her i Europa. Så jeg tror ikke det kommer, ikke med det første iallefall. Men dersom det selger bra i USA, skal du ikke se bort fra at det kommer om et år tid.

Ellers får du høre med den lokale spillsjappa om de kommer til å ta inn noen eksemplarer av spillet ;)

Gamezone gjør det nok(gjorde det iallefall for 2-3 år siden).

Lenke til kommentar
Jo sant det, problmet er at jeg er 17 og ikke får ekte visa kort før jeg blir 18.

Mamma sitt kort får jeg ikke låne, hun er veldig skeptisk til og handle fra utlandet.

Nordea funket i min tid som 17åring som Visa. Men tilbake til topic, så lat som jeg er. Når blir spillet lansert?

Lenke til kommentar
Jo sant det, problmet er at jeg er 17 og ikke får ekte visa kort før jeg blir 18.

Mamma sitt kort får jeg ikke låne, hun er veldig skeptisk til og handle fra utlandet.

Nordea funket i min tid som 17åring som Visa. Men tilbake til topic, så lat som jeg er. Når blir spillet lansert?

Off topic:

Har hørt nordea gir ekte visa kort til folk under 18, men har ikke nordea her i byen :(

Men bir 18 om ikke lenge uansett.

On topic:

Hvorfor skulle det ikke selge i Europa?

Lenke til kommentar

Dette er en fantastisk nyhet for meg. Skal importeres når det kommer. For en hobbyfotograf som meg så er dette spillet et blinkskudd for meg. Og dårlige "puns" stopper ikke der. Er veldig glad spillet endelig kommer meg Engelsk tekst og tale. Har hatt fokus på dette spillet en stund nå.

Lenke til kommentar

Ja, men tror det blir bluray-release.

Tror de PSN-ryktene stammer fra pressemeldingen hvor både PS3 og PSN var nevnt som målgruppe.

Og det kan godt være video-tjenesten på PSN, National Geographic sikter seg inn mot, uten at jeg vet noe om dette selvsagt. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...