Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erfaringer med netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Har du fått svar når du har ringt dem?

Det er jo ofte at support sentere har mange telefoner på en gang og det kan ta litt ekstra tid.

Du husket og sende til riktig mail adresse?

du skal få tilbake en mail om et service nr når du har sendt mailen til dem, som du skal bruke når du skal kontakte dem så de lettere finner igjen saken din.

Har kontaktet dem flere ganger og tar alt fra 3 timer til 2-3 dager før jeg har fått svar. (netshop.no)

Hvilken netshop snakker du om?

Mvh donnieakalefty

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

netshop svarer vanligvis innen eit døgn, noko som er ganske bra. Når du har sendt e-psot har du fått eit autosvar tilbake som seier "Netshop vil behandle spørsmplet ditt så fort vi får tid" eller noko sånt?

E-mailadressa du skal få denne frå er sikker [email protected] eller noko sånt. Den e-post adressa du skal sende spørsmål til er ein av desse, litt avhengig av kva du lurer på:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet når jeg kjøpte PC hos netshop.no. Jeg ventet vel ca. 3 uker på PC-en, noe som er ganske lang tid. Jeg foreslår å ringe de, fordi jeg fikk ihvertfall ikke mailen de lovte når jeg handlet der. I tillegg så kan du "whine" når du endelig får varen din og eventuelt få litt avslag i pris. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
altså.. hvor sær kan man være.. forvente at folk tar telefon midt i helga når de er stengt.. og at de svarer på mail i helga?

Det er mange steder som har vakt ordning.

Og jeg har fått svar på mine spørsmål i helgene faktisk selvom jeg forventet og få svaret først når arbeids uken startet.

Det er ikke uvanlig at du kan få svar i helgen, for det er mange som har fleksitid eller kan jobbe når de vil.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hehe det skal jeg ikke si noe på:D

De fleste har jo fri i helgen, og da er det ikke så vanlig og få et svar, men derimot får man et svar er man heldig.

donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Nå har jeg sendt en ny e mail så vi får se om det går bedre nå

Du skal få en mail tilbake ganske snart etter du har sendt dem en mail, hvor det står et saks nr og at det er en auto mail, å at de skal starte med saken din så fort som mulig.

Om du ikke får denne kan det hende du sendte til feil adresse eller mailen ble tapt på veien.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Yeh. Vet at netshop.no er trege. men man får svar til slutt :)

En ting som irriterer meg grenseløst med netshop er at de setter lagerstatus som "ubekreftet 00.00.0000" , for så å forskyve datoen ettersom dagene går.

men man må huske på at det er en stor sjappe, og at de har hundrevis av henvendelser hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er ikke netshop som ofte endrer den datoen, det er levrandøren fikk jeg høre når jeg ringte dem en gang.

Den blir stilt av levrandøren når de forventer at varen skal bli levert.

Det er veldig dumt at de har det på den måten for den blir jo flyttet dag for dag noen ganger.

Ventet på 3870x2 skjermkortet mitt i 1 og en halv måned for datoen ble flyttet eller ordren til netbutikken slettet så det kan fort ta lang tid. Når det skal gå veldig ille.

Venter du på en ferdig bygd pc? eller en pc de skal bygge for deg? for da må jo de bygge pc-en og teste den og alt dette kan jo ofte ta litt tid.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Netshop har vært utrolig bra hele veien, jeg har fått en service der som er langt over forventet og som knuser andre butikker. Men så har man vel "growing bigger" syndromet som tok komplett. Etter at kundemassen økte, har også mine reparasjoner og returer tapt seg betraktelig fra netshops side. Dessverre. De var så suverene at jeg ikke engang vurderte andre. Den tiden er nok over.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Yeh. Vet at netshop.no er trege. men man får svar til slutt :)

En ting som irriterer meg grenseløst med netshop er at de setter lagerstatus som "ubekreftet 00.00.0000" , for så å forskyve datoen ettersom dagene går.

men man må huske på at det er en stor sjappe, og at de har hundrevis av henvendelser hver dag.

Man må huske på å tilpasse antall ansatte opp mot aktuell kundemasse. Om de har 1 million henvendelser hver dag bryr meg mildt sagt langt opp i .... Som kunde forventer man å oppnå kontakt med selger innen rimelig tid hvis man har behov for dette. Får man ikke svar innen 2 virkedager er det rett og slett for dårlig.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...