Gå til innhold

PS2 kontroller til PS3?

Eikoyv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt billigere her og da kan du også ha to kontrollere.

Ellers så kan du kjøpe denne og denne, da kan du bruke fire kontrollere samtidig.

Selvom det er billigere å kjøpe kabler som gjør at du kan bruke PS2 kontrollere på PS3 så ville jeg heller ha kjøpt en DualShock 3. De er mye bedre å holde i og du trenger ikke å ha ledning.

Lenke til kommentar
Nei. har du prøvd å først spille med en PS2 kontroll og så prøv å spille med PS3 kontroll? Forskjellen er stor.

Måtte ned å ta frem PS2 kontrollen igjen, det eneste forskjellen er at analogene på PS2 kontrollen er bedre, og uten trigger knapper. bodykiten har samme passform.

Lenke til kommentar
Litt billigere her og da kan du også ha to kontrollere.

Ellers så kan du kjøpe denne og denne, da kan du bruke fire kontrollere samtidig.

Selvom det er billigere å kjøpe kabler som gjør at du kan bruke PS2 kontrollere på PS3 så ville jeg heller ha kjøpt en DualShock 3. De er mye bedre å holde i og du trenger ikke å ha ledning.

takker og bukker for svar :thumbup: ... har allerede bestilt den første linken du kom med ... "her" :p

Lenke til kommentar
Det er litt synd at ikke fins, for 360 kontrollen er jo mye bedre. Men da må du nok ta innmaten til PS3 kontrollen og ta den over til 360 kontrollen. Så en video av en som gjorde det for ett år siden, men finner den ikke igjen.

Er enig med deg. Men det burde vel strengt tat vere mulig å i stand eit adapter slik at man i det minste kunne brukt ein kablet 360 kontroller via eit USB adapter til PS3 :p Ikkje at eg på død og liv hater DS3...men det er jo flott med alternative metoder.

Lenke til kommentar
jada, alle er forskjellige og alle vet også hva Urge syns om X360.

Nei faktisk synes jeg xbox 360 kontrolleren er helt greit litt uvant. Hadde jeg spilt mye med den kunne godt hende jeg hadde sagt at den var best. Men du kom med en veldig bastant uttalelse på noe som er totalt forskjellig fra person til person. Så da svarte jeg slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...