Bakke Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det var ikke bare menn som gjorde invasjonen av Normandie mulig... Les mer Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har akkurat sett den nå og er enig i karakteren(7/10). Den var både meget spennende og realistisk. Er ellers ikke noen fan av fransk film, men denne var bra. Men savner virkelig noe ekstramateriale om denne fasinerende historien, jeg hadde ventet med å kjøpe denne til det evt. kommer en utgave med litt bakgrunnsstoff. Et must hvis du liker spiontrillere i WW2 setting. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har akkurat sett den nå og er enig i karakteren(7/10).Den var både meget spennende og realistisk. Er ellers ikke noen fan av fransk film, men denne var bra. Men savner virkelig noe ekstramateriale om denne fasinerende historien, jeg hadde ventet med å kjøpe denne til det evt. kommer en utgave med litt bakgrunnsstoff. Et must hvis du liker spiontrillere i WW2 setting. Oj. Litt OT, men du er ikke fan av fransk film? Hvilke franske filmer har du sett? (Har et par franske filmer som desidert ligger i min topp 10 liste). Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke noen karakter her - teknisk glipp? Fra anmeldelsen hørtes det ut som enten 7/10 eller 8/10 ... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Da siden ble forvandlet til Tek.no, så forsvant alle karakterene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg