Gjest Guest_Jørgen_* Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ossen Får jeg dama mi til å ville ha sex. hun er jomfru er er sjenert av seg. har noen noen ideer om ossen jeg kan få ho til å ville ha sex .P Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ossen Får jeg dama mi til å ville ha sex. hun er jomfru er er sjenert av seg. har noen noen ideer om ossen jeg kan få ho til å ville ha sex .P Å vente til hun er klar er definitivt den beste løsningen! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Få henne til å stole på deg, ikke mas, og ta deg god tid. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Få henne til å stole på deg, ikke mas, og ta deg god tid. yup. Dette er eneste løsning. Endret 30. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Å, ikke et sted altså? Arrogans kler deg ikke. Henger meg på Snublefot sitt forslag. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ville også begynt i det små med kyssing og småkosing til å begynne med, vist dere ikke allerede har øvd dere på det. Da vil det å ha sex ikke virke som et gigantisk hopp og hun vil dessuten være mye mer klar og avslappet for det hele. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) ^ Det har du faen meg rett i. Bruk god tid. Om du er klar for å lufte Frydepinnen© så betyr det ikke at hun er klar for å se DEG gjøre det. Når hun føler at hun er klar så får du nok vite det. Er da bare litt kos å vente litt også, er det ikke? Endret 23. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har dere gjort andre ting, som fingring og slikt? Om ikke så kan du jo begynne med det under kos da, under dynen eller noe. Ta det rolig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Enig, vent til hun er klar!!! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Viktig er et åpent forhold (kommunikasjon, ikke andre mennesker), snakke masse sammen, gjerne snakke om sex i seg selv (eksen min spurte bare om han trodde vi noen gang kom til å gjøre det, ikke så veldig romantisk at det gjorde noe.) Det er viktig at du stoler på henne og at hun stoler på deg, tid er essensielt, og å mase og presse seg til sex ødelegger den totalt for henne. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Ontopic: Kjenner ei som ikke er klar, og jeg erter henne litt for det :-/ (vet d er domt!), anyways, ho har gjort det meget klart for meg at hun absolutt ikke er klar, og at hennes tid kommer til slutt, men ikke akkuratt nå... Så sorry budd, du må nokk vente til hun er klar Endret 28. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 NgZ hadde et veldig bra innlegg angående dette i en lignende tråd for noen måneder siden Fant det Jo kåtere du blir (og viser det), og jo mer du klår, maser, hinter osv, - desto mindre lyst får hun. Så bare fortsett med det, dersom du vil at hun skal miste enhver lyst hun har til å ha sex med deg, og eventuelt kun gjøre det fordi hun føler seg presset til det. Ellers, for å faktisk svare på det du spør om: Gjør henne trygg på en ting av gangen. Om dere dusjer sammen etc uten at du klår, blir det naturlig å se henne naken. Om dere har en kveld med heftig klining, og litt klåing, men kun ovenfor navlen, og uten å klå noe mer etter at dere har evt. lagt dere, forbinder hun ikke den type klåing med press. Etter hvert skal du nok se at nysgjerrigheten hennes overvinner usikkerheten. Det spørs jo hvor mye du har ødelagt ved å gnåle om hvor kåt du er allerede da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Akk, det evig spørsmålet vi menn har spurt oss i årtusener. Desverre er vi fortsatt like langt fra svaret som vi noen gang har vært. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Ossen Får jeg dama mi til å ville ha sex. hun er jomfru er er sjenert av seg. har noen noen ideer om ossen jeg kan få ho til å ville ha sex .P Gi hun mye tid, bli godt kjent med hun først, si at du ikke vil presse hun. Hun må føle seg klar, du kan ikke gjøre noe som skal få hun til å plutselig ville ha sex, med mindre hun er klar for det. Vent til hun føler seg 100% klar, vist ikke kan det bli et ekkelt minne for hun. Den første gangen er viktig for jenter, og vist gutten bare maser på de vist de ikke vil, så vil det ikke være i nærheten av så godt som vist du venter til hun også føler seg klar. suprisesex FTW Da kan jeg love deg at hun ikke hadde hatt kontakt med han lenger Spesielt med tanke på vist hun ikke er av den vågale typen. De jentene som kanskje har hatt sex mange ganger før har som oftest mer erfaring, og det kan godt hende at de liker det bedre siden de har hatt det mye. Men man skal aldri bare dra av buksene og forlange at "nå skal vi ha sex, uansett om du vil eller ikke." Vist man gjør det på en jente kan de bli redd for å ha sex igjen, og vist det hadde skjedd med meg hadde jeg dumpet gutten med en gang. Men uansett; Vent til jenten er klar, gi hun tid og si at du ikke vil at hun skal føle seg presset. Husk at siden hun er jomfru, og kanskje ikke har vært så aktiv nedentil på andre metoder, så kan det være lurt å spør hva hun synes er godt. Lykke til Endret 28. november 2008 av SunnivaKL Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tråden er ryddet. Videre off-topic og spam vil medøre reaksjoner. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
KimS Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) men on topic; som alle andre her inne sier, ting tar tid, også i denne situasjonen. Få henne til å stole på deg, og gi det litt tid. Så ordner det seg nok skal du se Endret 30. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg