Vombat Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg kjøpte meg ny maskin for noen måneder siden. komponentene jeg har i pc'n min er: Antec TruePower Quattro 1000W Gigabyte GA-X48-DS4 (rev. 1.3) Intel Core 2 Duo E8500 OCZ DDR2-1000 ReaperX 4096 MB PowerColor Radeon HD 4870 Samsung SH-S203D Samsung Spinpoint F1 750 GB Å hver gang jeg spiller så slutter plutselig spillene å funke. Å da får jeg f.eks "crysis has stopped working" den greia der. Dette skjer som oftest når jeg spiller spill som krever litt av pc'n. Men det er ikke overoppheting. Jævli plagsomt. Å tingen er at dette var ikke tilfelle i starten men kom snikende etter hvert. Jeg har hørt at det er et program eller noe som man kan laste ned men finner det ikke. Eneste spillene jeg får spillt er Counter Strike og Diablo 2:S Så det jeg lurer på er om det kan være en oppdatering som har forårsaket det? Jeg er svært takknemelig for alle innspill. Mvh. Even Brimi Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kjører nyeste skjermkort drivere og oppdatert DirectX? Lenke til kommentar
Vombat Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Kjører nyeste skjermkort drivere og oppdatert DirectX? jaja, alt er oppdatert. Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Clean install gjør som regel underverker.. Hvis ikke det fungerer er det trolig en hardware feil.. Hadde minnefeil på skjermkort en gang og da fungerte pcen omtrent som det du beskriver.. bare at jeg til slutt fikk artifacts også Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du kan prøve å oppdatere bios til siste versjon. Og i tillegg installere de siste brikkesettdriverne til hovedkortet også. Clean install gjør som regel underverker.. Hvis ikke det fungerer er det trolig en hardware feil.. Hadde minnefeil på skjermkort en gang og da fungerte pcen omtrent som det du beskriver.. bare at jeg til slutt fikk artifacts også Det er vel litt vel å måtte reinstallere for å konstatere maskinvarefeil. Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 joda, men istendenfor å kaste bort så mye tid på å feilsøke tar det uansett ikke lang tid å reinstallere:) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og hva om det ikke hjelper? Da har du kastet vekk en time eller mer. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 joda, men istendenfor å kaste bort så mye tid på å feilsøke tar det uansett ikke lang tid å reinstallere:) Også lærer man ingenting på å bare reinstallere... Hva om problemet skjer igjen? Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 jeg prøver da hvert fall å hjelpe han mens dere bare kverulerer.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har også opplevd at brannmur sperrer for funksjoner i spill og at man må tillate ting for at det skal fungere. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har samme problemet, kan ikke kjøre Fallout 1, Fallout 3. Men kan kjøre D2 og War3 TFT <.< Tipper på at en sikkerhets oppgradering tok knekken på det, jaja sitter på Debian intil videre i dag da. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Prøve Mount & Blade i dag, spille kunne kjøre med ikke lagre. Garantert noe med Vista da tipper eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå