Gjest Prøverfådettilåfunke Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, har hatt et forhold som endte for 2 uker sia. begge hadde vel sine problemer med forholdet, men det var periodevise ting, som kan fikses. Tingen er at vi begge egentlig vil ha hverandre tilbake, men vi må vite at det funker. Dette snakket vi om for noen dager siden. Hun har også prøvd å gjøre meg sjalu med diverse ting, noe som bare gjorde meg sint og ville bare bryte kontakten. Men hun ville bare ha meg til å "kjempe" for henne mente hun. Sist vi snakket snakket jeg veldig ut om hva jeg følte, og det siste hun sa var at "hun ble usikker" etter det jeg sa. Ok, sa jeg, finn ut hva du vil så ser vi. Fikk senere ei melding, ikke egenkomponert, men som et dikt. "Never push a girl away..." så vil hun ikke snu seg tilbake til slutt. Ble litt frustrert der, men ok, tolka det som at hun egentlig ville at noe skulle skje. Nå har det gått 2 dager, men hver gang jeg tar initiativ til en samtale på msn blir det bare svar med "oki" og ellers svar på spørsmål jeg spør. Hun har vært i dårlig humør pga noe jeg ikke vet hva er, da sa hun bare at hun ikke kunne snakke pga humøret. Skjønner ikke helt hva hun vil, skal jeg bare la henne være i fred, eller skal jeg være pågående for å få det til å funke igjen? Føler det blir litt dumt å sende en melding å si hva jeg føler for henne etter at jeg har blitt avvist i 2-3 samtaler. Men på en annen side kan det godt være det hun vil, av tidligere erfaringer. Jeg er rådløs akkurat nå, har skrevet sikkert 10 forskjellige meldinger som jeg har ikke sendt og heller sletta fordi jeg ikke vet om det passer. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Elsker henne høyt og savner henne noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Eg skjønar at det er pain, men du må ikkje vera tøffelen hennar. Mitt tips er at du stiller eit ultimatum, og om ho ikkje tek det til etterretning så er det hennar loss. Jenter trur ofte at dei kan tvinne gutar rundt lillefingeren for å få det som dei vil, og det får dei som oftast også. Ver litt kostbar du også! Endret 23. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hun er ikke helt riktig. Du skal ikke måtte være med på den leken hennes for å blidgjøre henne. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Drit i jenta! Kjerringer som spiller hard to get fortjener ikke din, eller andre menn, sin oppmerksomhet. enten vil hun ha et forhold og er villig til å kjempe for det, ellers så vil hun ha deg som ei pesende lydig bikkje. Har du respekt for deg selv så ender du ALDRI opp som bikkja! Om du alikevel vil ha dette bitchy eksemplaret av hunkjønn så skal du klikke i vinkel og fortelle kjerringa hvor skapet skal stå. Du skal forlange at hun respekterer dine følelser. Du skal kreve at hun oppfører seg som folk og legger noe innsats i det. >Fungerer ikke det så vet du at denne jenta driter i deg og dine følelser. Hun er bare ute etter å tilfredsstille sitt eget sorte lille ego. Ta å gro litt hår på balle og bestem deg for hvilken linje du skal legge deg på her. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Drit i jenta! Kjerringer som spiller hard to get fortjener ikke din, eller andre menn, sin oppmerksomhet. enten vil hun ha et forhold og er villig til å kjempe for det, ellers så vil hun ha deg som ei pesende lydig bikkje. Har du respekt for deg selv så ender du ALDRI opp som bikkja! Om du alikevel vil ha dette bitchy eksemplaret av hunkjønn så skal du klikke i vinkel og fortelle kjerringa hvor skapet skal stå. Du skal forlange at hun respekterer dine følelser. Du skal kreve at hun oppfører seg som folk og legger noe innsats i det. >Fungerer ikke det så vet du at denne jenta driter i deg og dine følelser. Hun er bare ute etter å tilfredsstille sitt eget sorte lille ego. Ta å gro litt hår på balle og bestem deg for hvilken linje du skal legge deg på her. Jeg stiller meg bak meningen, kanskje ikke helt formuleringen Lenke til kommentar
Gjest Prøverfådettilåfunke Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Takker for alle svar Jeg skal gi henne et ultimatum, og klikke i vinkel som brutal_mann sier, jeg har blitt hersa nok med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå