24355trfgdfgdf Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har slutta å ha volumet på hodetelefonen på 100 %, satt til 50 %! Fant ut at melodien er den sammen uansett hvor høyt det er............ I de siste ukene har jeg merka at jeg hører PCen så jævli godt når jeg våkner! Jeg syntes jeg har faktisk fått bedre hørsel! Jeg har volumet på høytallerne på pcen lavere når jeg legger meg å ser film. etc. masse små ting jeg har registrert. Kan vel umulig være innbilning? Har jeg virkelig fått bedre hørsel ? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du har ikke fått bedre hørsel, men hørselen din begynner å bli vant med at du ikke blir utsatt for høy lyd hele tiden. Det er akkurat som på The Simpsons når bussjåføren tar av seg headsettet og sier: "Wow, I can hear the nature!!" Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 aha. Så det er slikt det fungerer. takk takk! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lol. Flott innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå