chberge Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, har en oppgave hvor jeg skal gjennomføre en undersøkelse, hadde vært fint hvis dere hadde tatt dere 1 minutt til å svare på denne undersøkelsen om fildeling. Den ligger her: http://spreadsheets.google.com/viewform?ke...KCHDg&hl=no På forhånd takk! (Vennligst ikke ta den flere ganger, da blir resultatet feil!) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) kult, jeg tar den. du jobber ikke for staten, vel? eller MPAA? Endret 23. november 2008 av toro2 Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva med å føre opp på siste spm: Fordi det er gratis. ? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har tatt undersøkelsen. Var ikke klar over at Google leverte en slik tjeneste. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg jobber ikke for staten, undersøkelsen er anonym og resultatet skal brukes i en skoleoppgave. Svaralternativ er lagt til. Gå til Google Docs og velg "Nytt Skjema". Alle svarene havner rett i Google Regneark, og kan eksporteres rett til Excel. Enklere blir det ikke Og til en jente på mellom 10-13 år, det var unødvendig å sende inn svaret ditt 60 ganger -.- Endret 23. november 2008 av chberge Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hva med å føre opp på siste spm:Fordi det er gratis. ? eller fordi man ikke gidder å vente. det er mange grunner til mine nedlastninger. Endret 23. november 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tok den! Lykke til med oppgaven Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 hvordan kan man se resultatet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 hvordan kan man se resultatet? Det får du ikke. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Resultatet havner i et Google Regneark hos min Google bruker, men når jeg er ferdig med oppgaven kan jeg godt legge ut resultatene. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå sendte jeg nettopp inn titusenvis av tilfeldig-genererte svar via min spambot, bare for å fucke opp resultatet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå sendte jeg nettopp inn titusenvis av tilfeldig-genererte svar via min spambot, bare for å fucke opp resultatet. Ta på meg! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå sendte jeg nettopp inn titusenvis av tilfeldig-genererte svar via min spambot, bare for å fucke opp resultatet. Ta på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 På det siste spørsmålet, "Fordi dagens løsninger er for tungvindte" blir vel ca. det samme som "Ikke mulig å få tak i her til lands"? Loathsome: Kanskje vi skal sette opp noen spambots imot mailen din også. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Angående det siste spørsmålaet: Ja, det går vel egentlig under der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 fordi det er gratis? hva ellers? det sier mere en nok. Ikke påstå at andre alternativer er for vanskelige eller noe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sånn. Tok testen Lykke til. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 "Laster du ned ulovlig fra internett? * (Hvis nei trenger du ikke å svare på resten)" ... så litt lenger ned kommer: "Hvor ofte laster du ned ulovlig fra internett? (Velg det alternativet som passer deg best)" ... hvor det ene alternativet er: "Har sluttet" Hvordan skal det være mulig å kunne svare "har sluttet"? Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå