Lemon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 ...for i overkant av tre og et halvt tusen spenn. Jeg har ny stålstrengsgitar! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Så sent? Uansett, gratulerer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 ...ja, du veit. Murstein gjennom ruta og sånn. TAKK! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Stålstrenger er best. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 JEG VEIT DET. Jeg må nesten le når jeg spiller på nylonstrengeren nå. :') Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tre og et halvt tusen spenn for Lykke? Nei, takke meg til en god film med Julebrus isteden. Mmm, lykke! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 JEG VEIT DET. Jeg må nesten le når jeg spiller på nylonstrengeren nå. :') Det er håpløst. Fingrene mine tåler det ikke. De hovner opp av en eller annen grunn. Kroppen min tåler bare kvalitet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 HÅHÅ. :!: Mine har normal form enda, men det er vel fordi jeg ikke har blitt vant til stålstrengene enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå